H. Visker

Goede vriendelijke website waar je als je het kenteken invult gelijk bij de juiste producten komt Super handig. ook voor mensen met een minder technische knobbel.

vogelzang

Helaas, na het inbrengen van de bestelde RAM crashte mijn computer volledig, opstarten was niet meer mogelijk. Einde verhaal.

snel en makkelijk advies

koop geen ram

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review en fijn om te horen dat u ons aanraad en tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling.
Het is onmogelijk dat het bijplaatsen van extra geheugen...
Het is onmogelijk dat het bijplaatsen van extra geheugen een beschadiging veroorzaakt. Zowel software- en hardwarematig kan nieuw geheugen geen crash veroorzaken. Het kan hooguit voorkomen dat het systeem niet opstart met het nieuwe geheugen maar bij het verwijderen hiervan is dat direct verholpen.
We zijn erg benieuwd wat er aan de hand zou kunnen zijn en uiteraard willen wij u de beste service bieden. Jammer genoeg heeft u geen contact met ons opgenomen om het een en ander op te lossen voor u. Als u wilt, kunt u dan alsnog contact met ons opnemen? Via telefoon 010-4620444 of email verkoop@mapp.nl. Dank u wel.

Paul Heijne

Vrindelijke mensen aan de telefoon, snelle reactie en denken mee als ik iets fout hed besteld

Paul Sprangers

Concurrerende prijzen en een snelle levering, wat wil je nog meer als je accu ermee is opgehouden??

Rob

Helemaal prima de luxe - vlot online bestellen en hele vlotte levering. Ik moest een vrij speciale kleine accu hebben voor mijn Honda Insight en die was ruim twee keer zo duur bij de dealer.

J

Gemakkelijk, snel en goedkoop. Wat wil je nog meer.

M. Tseng

Voor mijn vriend een PU Leather Flip Case van de Huawei Ascend Y300 gekocht, mooi product wat snel en goed geleverd is. Goede service, wij zijn er erg blij mee!

van zoeren

Geweldig snelle service de ene dag besteld en de volgende dag in huis.

Mark Heijhoff

Geweldige site, alles is duidelijk, de levering is snel, en de kwaliteit is goed.

Joseph

Eerste bestelling gedaan,Accu voor mijne moto,snelle correcte afhandeling en levering.