Bennink

Van de bestelling tot levering was alles prima in orde.

WKingma Adviesbureau

Goeder ervaring, geleverd als besteld, snel en accuraat.

WvS

Odessey PC680 gekocht voor mijn BMW R1100S. Levering, prijs en informatie over levering helemaal perfect. Alleen voor de R1100S heb ik de hoekbeugeltjes uiteindelijk niet nodig. Sterker, ik denk dan... Odessey PC680 gekocht voor mijn BMW R1100S. Levering, prijs en informatie over levering helemaal perfect. Alleen voor de R1100S heb ik de hoekbeugeltjes uiteindelijk niet nodig. Sterker, ik denk dan het niet kunnen afdekken van de pluspool niet ideaal is gezien de locatie van de accu onder de tank van de motor. Ik heb de kabels direct op de accu geschroefd en over de pluspool van de oude afdekking van de accu een kapje gemaakt. Wel zonde van de meerkosten (circa 8 euro).

Jan Hoftiezer

Donderdagavond laat besteld, zaterdag binnen, prima toch ?

Wil

Supersnelle service: binnen 18,5 uur na bestelling geleverd! Alle lof voor de bereidwilligheid van de logistieke medewerker van AccuDienst.nl die mijn bestelling letterlijk in de laatste minuten nog... Supersnelle service: binnen 18,5 uur na bestelling geleverd! Alle lof voor de bereidwilligheid van de logistieke medewerker van AccuDienst.nl die mijn bestelling letterlijk in de laatste minuten nog verwerkt heeft. Dat is een absolute 5-sterren beoordeling waard! Bedankt en tot een volgende bestelling.

A.J.Sinot

Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf en ik kom in de toekomst zeker terug om dingen te bestellen en dit is een aanrader bij vrienden

Erwin

Ondanks mijn (te) late bestelling, afgelopen vrijdagmiddag, zou de accu op zaterdag toch afgeleverd worden (of uiterlijk op de maandag daarop), ware het niet dat er een klein foutje in het... Ondanks mijn (te) late bestelling, afgelopen vrijdagmiddag, zou de accu op zaterdag toch afgeleverd worden (of uiterlijk op de maandag daarop), ware het niet dat er een klein foutje in het huisnummer gemaakt was (één cijfer verkeerd op de verpakking, maar wel juist vermeld op de meegeleverde pakbon).
Na mijn vraag op woensdag, waar de accu bleef (ik ga niet snel reclameren), bleek dus voornoemd foutje gemaakt te zijn. Nu de accu ontvangen op donderdag.
Ondanks dit foutje vind ik dit een zeer goed bedrijf (foutjes worden overal gemaakt).
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Zeer duidelijke website.

lagarde

Ervaring is uitstekend , echter het artikel is waardeloos omdat de telefoon er steeds uitvalt.

Peter Sools

Snelle levering, duidelijke website, superprijs

D van den Berg

Goeie en snelle service en zocht past precies voor mijn mobiel. Super tof......!!