William Akkermans

Motoraccu besteld, werd gebeld door het bedrijf om de bestelling te verifiëren. Er werd ook een voorstel gedaan voor een iets goedkopere accu met betere eigenschappen. Ook is het mogelijk zelf een... Motoraccu besteld, werd gebeld door het bedrijf om de bestelling te verifiëren. Er werd ook een voorstel gedaan voor een iets goedkopere accu met betere eigenschappen. Ook is het mogelijk zelf een bezorgdatum te kiezen, dit is zeker zo prettig. Het is wel goed dat AccuDienst zo met de klant meedenkt. Ga zo door.

Patrick

Zelfs na de bestel "deadline" van 15.00 deed men nog extra zijn best om de accu de volgende dag bezorgd te krijgen: hij werd de volgende ochtend al bezorgd, bedankt :-)

Henry

Snelle levering.

Thea Verkennis

Heb hoesje besteld voor mijn Galaxy Young via site van Phonestore.nl
Duidelijke, heldere informatie.

Steef

Zeer goed, zeker aan te bevelen!

Van noord

Loopt goed, ik heb een paar orders gedaan, geheel was netjes volgens afspraak geleverd.

George Jeremic

Alles wat je mag verwachten als koper van een motoraccu. Een prima prijs/kwaliteit, voldoende productinformatie, een helder bestelproces en tot slot een snelle levering. Als ik weer iets nodig heb... Alles wat je mag verwachten als koper van een motoraccu. Een prima prijs/kwaliteit, voldoende productinformatie, een helder bestelproces en tot slot een snelle levering. Als ik weer iets nodig heb bestel ik het opnieuw bij Accudienst.nl. Succes met de business.

Ton De Klerk

Meestal wil je een nieuwe accu als de oude het begeven heeft. Toch via accudienst.nl besteld. Super snel geleverd en duidelijke communicatie over wanneer en hoe de levering ging plaats vinden. En... Meestal wil je een nieuwe accu als de oude het begeven heeft. Toch via accudienst.nl besteld. Super snel geleverd en duidelijke communicatie over wanneer en hoe de levering ging plaats vinden. En niet te vergeten ook nog tegen een zeer scherpe prijsstelling geleverd. Top elke volgende accu koop ik daar.

Michael Van Riet

Ik heb een accu besteld voor mijn motor en de volgende dag was het afgeleverd
een snelle levering en de accu was uitstekend

Ed

Ik heb vrijdagavond om een uur of 6 een accu besteld en zaterdagmiddag werd hij al geleverd, SUPERSNEL!!!!!!!!!