Mooi

Goede ervaring.Razendsnelle reactie van klantenservice en een goed verleende service en ook afspraken gemaakt over de bezorging welke ook echt zijn overgebracht aan de bezorger.Alleen de bezorger... Goede ervaring.Razendsnelle reactie van klantenservice en een goed verleende service en ook afspraken gemaakt over de bezorging welke ook echt zijn overgebracht aan de bezorger.Alleen de bezorger had de instructies niet gezien,maar daar kan accudienst niks aan doen.

Muidergouw

Op donderdag accu's besteld voor 14.00u;automatische afwikkeling op site en 3 antwoord/bevestigingsmails. Volgende dag pas laat email; levering pas morgen op zaterdag!
Klant opvolging etc dus...
Klant opvolging etc dus niet mogelijk, late reactie op RE: van mij weer 2 uur verder dus niets meer aan te doen , reactie van medewerker niet meedenkend.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraad. We stellen dit zeer op prijs.
U heeft op hemelvaart besteld en toen waren wij gesloten. Hierdoor konden we uw bestelling pas de dag erna, op vrijdag versturen. Op de site stond wel apart aangegeven dat we gesloten waren maar wellicht was dit niet duidelijk genoeg.
Op uw verzoek hebben we uw betaling uiteraard direct teruggestort.
Onze excuses voor het ongemak.

R.Schroten

Zou mooi geweest zijn als de accu zou passen. Het type accu voor een Yamaha TDM 850 uit 1996 dient de volgende afmetingen te hebben :151x70x130. Kortom alles is goed bij accudienst, ik heb er alleen... Zou mooi geweest zijn als de accu zou passen. Het type accu voor een Yamaha TDM 850 uit 1996 dient de volgende afmetingen te hebben :151x70x130. Kortom alles is goed bij accudienst, ik heb er alleen niets aan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Spijtig om te horen dat de geleverde accu niet past. Ik vermoed dat u de Yamaha TDM 850 model 1997 heeft. De accu in deze motor heeft inderdaad andere afmetingen als modeljaar 1996.
Neemt u alstublieft contact met ons op zodat we tot een oplossing kunnen komen.

E de Lange

Snelle levering, alles zoals afgesproken. Jammer dat men niet nauwkeuriger kan aangeven (ook niet op de dag zelf) wanneer er geleverd wordt, nu kun je een hele dag thuis gaan zitten wachten.

Janny

Ervaring is zeer positief

John Meskes

Snelle levering. Website overzichtelijk met bruikbare informatie over de producten.

A. Berghege

Griffin Survivor Case Apple iPhone 4/4S Black GB35095-2 gekocht. Deze tip gekregen via een kennis. Het hoesje bevalt heel goed, lekker stevig en biedt veel bescherming.

H.G. Hania

Aanvankelijk het verkeerde telefoonhoesje besteld. Meteen gebeld en er werd heel relaxt gereageerd. Er werd precies verteld hoe het teruggestuurd moest worden met ondersteuning van een berichtje in... Aanvankelijk het verkeerde telefoonhoesje besteld. Meteen gebeld en er werd heel relaxt gereageerd. Er werd precies verteld hoe het teruggestuurd moest worden met ondersteuning van een berichtje in de mailbox. Hoesje opgestuurd en binnen een paar dagen de goede gekregen. Prima gedaan! Ben heel tevreden.

C.M.Thomassen

Prima en snel!