terpstra b.v.

Duidelijke site, scherpe prijzen, snelle levering

Casa di Salute

Nu al de 2e accu besteld binnen enkele weken! Eentje voor de Citroen CX en nu 1 voor mijn net aangeschafte Suzuki GS750. Fijn dat de bezorger ook mijn opmerking heeft gekregen en gelezen dat de accu... Nu al de 2e accu besteld binnen enkele weken! Eentje voor de Citroen CX en nu 1 voor mijn net aangeschafte Suzuki GS750. Fijn dat de bezorger ook mijn opmerking heeft gekregen en gelezen dat de accu bij de schuur gezet kon worden. Geen transport kosten, prima prijs.

d slaa

Een goed product en prima service

Johan

Hier moet je gewoon je spullen aanschaffen.
Prima site en goede service,zij maken het echt waar.

Mourad

Alles ging correct, van bestellen tot volgende dag leveren. Op tijd precies zoals beloofd. Mijn type motor accu was hier het goedkoopst en de bezorging was ook nog gratis.

Frans

Eenvoudig bestellen van accu. Levering perfect. Prijs zeer concurrerend.
Alles gewoonweg toppie.

H. Kootstra

Zeer goed bevallen. Bestelling zeer snel geleverd.

M van Vuuren

Bij het zoeken op internet kwam deze site snel te "voorschijn" wat leuk is maar ook de snelle afhandeling en extra afleveradres is zeer positief. De webwinkel handelt zoals het zou moeten, als alle... Bij het zoeken op internet kwam deze site snel te "voorschijn" wat leuk is maar ook de snelle afhandeling en extra afleveradres is zeer positief. De webwinkel handelt zoals het zou moeten, als alle webwinkels zo zouden werken zouden er minder consumenten programma's zijn .

Cuppens

Super dat u zoveel veschillende accus heeft met maten enz erbij. Heel fijn om oldtimer motoren om te bouwen.

G cox

Ik vind het fijn ,dat ook accu,s voor niet allerdaagse motormerken in het bestand zitten.
In mijn geval een ural tourist zijspan.