Jan vd Schuur

Makkelijk besteld, volgende dag in huis!

F Piras

Zeer goed

Snel reacti en goed cervice

Nietzsche sa. Te merken

F. Vredevoort

Zeer betrouwbare levering. Je legt je opdracht in en de volgende dag is het product bezorgd. Ook als de opdracht vrijdags (in mijn geval rond de middag) wordt geplaatst! En dat bij een concurrerende... Zeer betrouwbare levering. Je legt je opdracht in en de volgende dag is het product bezorgd. Ook als de opdracht vrijdags (in mijn geval rond de middag) wordt geplaatst! En dat bij een concurrerende prijs.

Chris-Jan Slabbekoorn

Snelle levering varta accu juiste type gezocht via goed zoek systeem webside alles prima tot nu toe auto start nog steeds!!

Smeets

Uitstekende service

Rik

Snelle reactie op mail, snelle levering, prima product. Niks mis mee.

nvt

Duidelijk advies op website over wlke accu voor een Renault 75 smallspoortrekker. Perfecte afwikkeling en levering via eigen koerisdienst.

Kupep

Snelle afhandeling van de order. Goede prijs.

Geert

Accu besteld bij Accudienst.nl snelle levering alleen past de accu niet.

Moet zelf opdraaien voor de kosten van het retour sturen.

Volgende keer niet weer.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
U heeft een Odyssey PC680 gekocht voor uw Honda GL1500. De accu is ongeveer 5 mm hoger en iets smaller dan de originele accu waardoor hij iets lastiger te plaatsen is. Echter is de accu wel geschikt voor de GL1500. We hebben de PC680 al vaak hiervoor verkocht en door z'n hoge startkracht en duurzaamheid is het de moeite waard om het 'passend' te maken in uw motor.
We vinden het zeer spijtig dat dit niet gelukt is bij u.
Al onze klanten hebben uiteraard het recht om gebruik te maken van de zichttermijn. Nadat we het product hebben terugontvangen krijgt u 100% uw aankoopbedrag terug.
Uw geld hebben we dan ook zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening.