Cor

Accu voor de motor besteld. Prijs zeer interessant, eenvoudig bestelproces en zeer snel geleverd. Ze doen wat ze beloven.

J. Post

Hele goede ervaring.
Besteld en de volgende dag in huis.

Gé IJzendoorn

Snelle levering, toegankelijke website, juiste product.

JD de Goede

Prima en snelle levering niets op aan te merken.

bjorn

Snelle levering, echter met een probleem moet je nog naar hun toe gaan.Dat was geen optie voor mij.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Omdat langskomen geen optie voor u was hebben we u gevraagd om het probleem beter te omschrijven met eventueel een foto van het defect. Jammer genoeg hebben we hierna niks meer van uw vernomen. Zoals aangegeven was het met deze extra informatie wellicht niet nodig geweest om langs te komen.
We vinden de situatie zeer spijtig maar als u ons niet van informatie voorziet dan kunnen we het niet oplossen op afstand.

nvt

De snelle levering klopt helemaal, vriendelijke en prima afhandeling van mijn bestelling!

John Brown

De levering geschiedde zoals was afgesproken. De gegevens omtrent het product waren
juist en duidelijk omschreven om de keuze met vertrouwen te maken.
Zeer tevreden met de bestelling en...
juist en duidelijk omschreven om de keuze met vertrouwen te maken.
Zeer tevreden met de bestelling en het product.

Casper

Snelle service, goede service. Zo behoud je klanten.

Jan Blom

Uitermate snelle service.
De bestelde accu was bij wijze van spreken al binnen voordat ik de bestelhandeling had afgerond.

Marco uit Velp

Snel en goedkoop. Ook de wegenwacht die mij hielp vond het logisch dat ik niet bij hem maar bij accudienst de accu kocht. Scheelde toch snel 25%