Nicole

De infomatie op de site was helder. Heb de accu erg snel geleverd gekregen. De accu functioneert prima.

Martin Verkade

Overzichtelijke site, snelle levering

Eric van den Heuvel

Prima prijs kwaliteit verhouding

ht

Duidelijke omschrijving. Echter er wordt niet vermeld hoe het verstuurd wordt ,door de brievenbus of pakketje. Voor de brievenbus vind ik de portokosten te hoog

Cees van Dijk

Alles prima verzorgd en zeer snel geleverd.

Ingrid

Prima en snelle levering

Peter Beeks

Uitstekend, to the point en een volgende keer doe ik dit beslist weer zo! Prijs / kwaliteit / levering" uitstekend!

C. Boot

Uitstekende omschrijving en snelle levering.
Uitstekende omschrijving en snelle levering.
Kan helaas de kwaliteit nog niet beoordelen omdat deze accu gebruikt gaat worden op mijn motorboot en dus pas de komende maanden in gebruik wordt genomen.
Vorige accu (zelfde merk en type) van Accudienst is tot nu toe uitstekend bevallen.

Lyn

I got the items in good condition and very promptly as promised! Thank you so much for the excellent service! Highly recommended.

Fast delivery, Excellent customer service, items received in excellent condition

Bram

Snelle levering door speciale koerier. Duidelijke info vooraf. Koerier neemt indien nodig contact op.