JM.Ligteneigen

Ik zal niet veel motorfietsaccu's kopen maar mocht ik er ééntje nodig hebben dan zal het ongetwijfeld via accudienst zijn.Goedkoop snelle levering en hopelijk lange levensduur,zal accudienst zeker... Ik zal niet veel motorfietsaccu's kopen maar mocht ik er ééntje nodig hebben dan zal het ongetwijfeld via accudienst zijn.Goedkoop snelle levering en hopelijk lange levensduur,zal accudienst zeker aanraden bij vrienden etc; mochten zij een accu nodig hebben.

C.Waarle

Ik heb bij Accudienst een Odessey Extreme accu gekocht voor mijn motorfiets.
De prijs was goed en de bestelling was de volgende dag in huis, zoals belooft.
De speciale BMW klemmen...
Ik heb bij Accudienst een Odessey Extreme accu gekocht voor mijn motorfiets.
De prijs was goed en de bestelling was de volgende dag in huis, zoals belooft.
De speciale BMW klemmen moesten aangepast worden want BMW heeft waarschijnlijk met modeljaar 2003 de bedrading veranderd.
Daarnaast past de rubber accubevestiging niet meer, deze is niet nastelbaar.
Wat ook opviel is dat Odessey in de gebruiksaanwijzing bij de accu een druppellader afraad en dat op de website deze aanbevolen wordt.
The devil is in the details

Jesse van Dooren

Voor het eerst wat besteld bij dit bedrijf...Binnen 24 uur geleverd gekregen en tientallen euro's goedkopers dan bij anderea aanbieders

johnw8

Donderdag 20 maart een accu via de site besteld.

Donderdag 20 maart een accu via de site besteld.

Diezelfde dag een bevestiging via mail ontvangen dat ik mijn accu vrijdag 21 maart, tussen 9 en 17 uur kon verwachten via de bezorgdienst.
Echter om vier uur, kwart over vier nog geen bezorger in geen velden of wegen ontwaard.

Maar eens gaan bellen naar de bezorgdienst; Zij gaven mij het ene 06 nummer naar het andere; Kortom, niemand kon me vertellen waar mijn accu bleef... ?!?

Daarom Accudienst.nl gebeld. Het was ondertussen half vijf.
Zij bevestigde tien minuten later dat ik mijn accu nog die dag bezorgd zou krijgen.

Om ongeveer kwart voor zeven 's avonds, kwam de chauffeur met mijn bestelde accu.
Hij verklaarde dat de (vracht)auto die de accu levert, erg laat bij hem aanleverde

De accu inmiddels al gemonteerd/-installeert, en mijn auto loopt weer als een zonnetje

Tiemissen

Goedkoop en snel besteld maar er zijn verbeter punten;

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw beoordeling, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw beoordeling, we stellen dit zeer op prijs.
Als een accu in een omdoos wordt verpakt dan plakken we hier duidelijke Nederlandse stickers op. Het is echter niet altijd nodig om elke accu in een omdoos te plaatsen, we hebben hier duidelijke afspraken over gemaakt met de koerier.
De doos zoals u hem omschrijft is niet van ons afkomstig. Wellicht vond de plaatselijke koerier het makkelijk om de accu voor het bezorgen in een doos te zetten.
Vanzelfsprekend staan wij garant voor een vlekkeloze en schadevrije bezorging van elke accu die besteld wordt!
U geeft relatief ook een lage beoordeling op andere punten, zonder dat u deze toelicht. Uiteraard willen we dat elke klant 100% tevreden is over ons. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het een en ander met u door te nemen.

Jataniro

Prima service en snelle bezorging.
Handig om opmerkingen voor de bezorging achter te kunnen laten.

Moksi

Uitstekende service en snelle levering. Accu van Varta 110ah gekocht en de prijs is uitstekend. Heb mezelf toch €150,- bespaart tot in vergelijking met de BMW dealer. Keep it up!

René

Goede site waar je vind wat je zoekt.

Sybrand

Prima eerste ervaring, met directe terugkoppeling op het bestelde product en een goed advies

Joris Pappers

Geen extreme prijsvechter maar goedkoop. Een uitstekende service en uitstekende bijgehouden website met meer dan voldoende informatie. Persoonlijk gevoel bij het bezorgingstraject. Kom ik terug? JA!... Geen extreme prijsvechter maar goedkoop. Een uitstekende service en uitstekende bijgehouden website met meer dan voldoende informatie. Persoonlijk gevoel bij het bezorgingstraject. Kom ik terug? JA! Zal ik deze website aanbevelen? JA!