R.Koopman

Zeer provisioneel bedrijf met één geweldige service.
Bedankt voor het advies.

E. Kat

Duidelijke info aan de telefoon
snelle levering, ook op zaterdag.

Geert van Stekelenburg

Met de accu van accudienst.nl loopt mijn motor ineens wél !

Frans Dijkhoff

Prima service, eerste geheugenbankje werd door laptop niet herkend, na telefonisch contact is het vervangen door een alternatief, deze werkte voortreffelijk.

M van Deventer

Slechts één ervaring maar wel 100% tevreden

Johan Nieuwdorp

Graag maak ik gebruik van de mogelijkheid om uw manier van zaken doen te omschrijven.
Het gemak van het kiezen van de accu en de manier van bestellen, de duidelijk omschreven stappen en de snelle verzorging en nazorg van het product, heeft mij zeer verrast. Ook het adequate contact dat ik had met het personeel van de administratie geeft een goed gevoel van begrepen te worden.
Kortom ik zie een organisatie die zeer professioneel werkt, weet waar men het over heeft, en daarbij heel goed herkenbaar de betrokkenheid van mensen die bij jullie organisatie werken.
Zo hoort een bedrijf zich te tonen, want als klant voel ik mij daar erg prettig bij.

Met hartelijke groet,
Johan Nieuwdorp.

Rob

Is eigenlijk te mooi om waar te zijn maar het is waar: via internet op kenteken accu besteld, via internet betaald, dag er op geleverd, tussentijds perfect gecommuniceerd / op de hoogte gehouden.... Is eigenlijk te mooi om waar te zijn maar het is waar: via internet op kenteken accu besteld, via internet betaald, dag er op geleverd, tussentijds perfect gecommuniceerd / op de hoogte gehouden. Kan niet anders dan een 10 waard zijn!

Elly Polling

Zeer positief

Info bij upgrade oudere laptop/pc zou beter kunnen indien geen nieuwere bios update meer mogelijk is.

eduard 't hart

Ik had het verkeerde besteld dus weer retour gedaan

Cees Oudhuis

Top site snelle levering en goede prijs !