Jadi Van Geel

Goed te bereiken via contakt en geven al de informatie die nodig zijn bij een bestelling.

Erik Bruggeman

Uitstekende duidelijke website en een snelle levering

Hape

Snelle levering, prima communicatie over de voortgang van de bestelling en een goed product. Volgende keer weer !

M.Brinkman

De afhandeling van het hoesje ging snel en prima. Wel lijkt het of het hoesje schade heeft aan de zijkant en al gebruikt is en dat vind ik jammer. Het is stevig en heeft een mooie kleur. De kleur is... De afhandeling van het hoesje ging snel en prima. Wel lijkt het of het hoesje schade heeft aan de zijkant en al gebruikt is en dat vind ik jammer. Het is stevig en heeft een mooie kleur. De kleur is natuurlijk persoonlijk.

Reactie Interngeheugen.com:

Dank u voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Dank u voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Wij verkopen alleen nieuwe hoesjes. Als een hoesje beschadigd is dan kan dit een fabricagefout zijn of misschien is er tijdens het transport iets fout gegaan.
Uiteraard willen we dat u 100% tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen voor een oplossing.

ineke kras

Ik ben zeer gelukkig met de be- en afhandeling van mijn bestelling en de vriendelijke en professionele houding t.o.v mijn e-mailberichten.

stef

Super goede, snelle en nette service! Daarnaast ook nog eens erg goede prijzen!

Theo Vleeshhouwer

Snel en correct. en bovendien: goeie waar! Ik wilde mijn iMac net 4 gB updaten en wat denk je? Apple heeft op dit moment geen geheugens beschikbaar. Geheugen.nl leverde mij echter binnen 24 uur het... Snel en correct. en bovendien: goeie waar! Ik wilde mijn iMac net 4 gB updaten en wat denk je? Apple heeft op dit moment geen geheugens beschikbaar. Geheugen.nl leverde mij echter binnen 24 uur het gewenste geheugensegment. Bravo! Een aanbeveling waard.

Rob Hammers

Uitstekende service, concurerende prijzen en snelle afhandeling, een aanrader.

R. Kasmin

Snelle levering tegen een hele mooie super prijs.

harry w

Goede telefonische service , snelle afhandeling1