Kasper Van der Hoest

Prima, snelle levering en nette afhandeling!

Erwin van Ellen

Prima! Binnen één dag had ik de accu al in huis. Auto heeft niet lang stil hoeven staan.

Jan de ruyter

Top snelle levering

Henk

Zeer goede en duidelijke website. Ook de leveringsbegeleiding via de email was gewoon TOP!
Op exact de afgesproken tijd werd de accu aangeboden door de bezorgdienst. Het enigste wat niet werkte was de afspraak dat de accu op een vooraf aangegeven plaats neergezet kon worden mits er niemand thuis was. De reden dat de bezorgdienst hiervoor opgaf was dat er een handtekening voor ontvangst benodigd was. Dit leverde een vertraging van 2 dagen op, in onze situatie geen onoverkomelijk probleem.

partikulier

Snelle levering helemaal tevreden.

J.C.Jongeneel

Ik heb enkele jaren geleden voor mijn pc geheugen besteld en geleverd gekregen.
Door deze prima ervaring nu ook weer geheugen voor de pc van mijn broer besteld.
Wederom zeer snel een...
Ik heb enkele jaren geleden voor mijn pc geheugen besteld en geleverd gekregen.
Wederom zeer snel een prima product geleverd met tussentijdse info over de voortgang van mijn order.

wim

Snelle correcte levering

Iris Juliard

Ik heb speciaal bij "mapp multimedia" dit product gekocht (een zwart beschermhoesje voor mijn moto g telefoon) omdat de site het deed voorkomen dat dit product invoorraad was, uw concurenten waren... Ik heb speciaal bij "mapp multimedia" dit product gekocht (een zwart beschermhoesje voor mijn moto g telefoon) omdat de site het deed voorkomen dat dit product invoorraad was, uw concurenten waren eerlijker waardoor ik dus niet bij hun heb besteld. In de tijd dat ik op mijn bestelling wacht (meer dan een maand) heb ik schade aan mijn telefoon opgelopen.

Het product is nu verzonden, ik heb op 03-02-2014 betaald. (factuurnummer 198217 ).

Ik zal in de toekomst niets meer bij jullie bestellen.

Reactie Interngeheugen.com:

Dank u voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
We vinden de gang van zaken zeer spijtig en bieden u hier graag onze excuses voor aan.
Onze leverancier gaf aan het...
Dank u voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Onze leverancier gaf aan het hoesje in voorraad te hebben maar dit bleek achteraf niet zo te zijn. Hierdoor stond er een verkeerde levertijd op onze website. Deze situatie komt vrijwel nooit voor, alleen bij onvoorziene voorraadverschillen. Het is uiteraard niet onze bedoeling om u van verkeerde informatie te voorzien, hier wordt niemand wijzer van.
Toen bleek dat het hoesje niet direct leverbaar was heeft u de mogelijkheid gehad om het hoesje te annuleren. Het aankoopbedrag voor uw bestelling had u dan snel terug ontvangen.
Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd en de gang van zaken.

J.Wijnia

Levering 100% naar wens zal het zeker weer doen

Rijkers

Snelle en uiterst correcte afhandeling, prima