A.E. Hoeksma

Correcte afhandeling

Klant vriendelijk

michel

Duidelijke informatie betreft product en levering. Zou de website iedereen aanraden!!!

Henk Berkhout

Een uitgebreid assortiment, snelle levering en een uitstekende service en betrokkenheid bij de klant!

r. gerritzen

Prachtig hoesje past perfect. Handige levering via brievenbuspost, echter levering pas na 4 dagen.

Rene Hollanders

Snel en correcte levering van het gewenste geheugen en dit alles voor de gunstigste prijs..!!
Top klasse....

Vis

Uitbreid assortiment, snelle levering. De levering is naar eigen wens in te vullen: waar en wanneer.

Alex

Voor mijn cbr600 heb ik een accu besteld via de accudienst. Mijn eerste ervaring met deze site. De communicatie ging zonder problemen en je wordt op de hoogte gehouden over de status van je... Voor mijn cbr600 heb ik een accu besteld via de accudienst. Mijn eerste ervaring met deze site. De communicatie ging zonder problemen en je wordt op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De bezorgkosten waren gratis en prijs technisch gezien scherp. De accu heb ik 's avonds besteld en de volgende morgen voor 12:00 uur was deze bezorgd. De accu zat goed verpakt met duidelijke instructies. Er zijn geen zaken waarop ik kritiek heb eigenlijk. Al met al een positieve aankoop geweest.

Ronald

Goede informatie op de site. Laag geprijsd. Snel geleverd middels een coerier. Met andere woorden, helemaal top.

Mive

Handige website, veel keus en goede prijs.
Accu in goede staat en op afgesproken dag ontvangen.
De afleveropmerking (waartoe wordt uitgenodigd) werd niet opgevolgd.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs :-) Ook bedankt voor het melden van het verbeterpunt, dit is erg belangrijk voor ons.
We vinden het jammer dat de koerier de...
We vinden het jammer dat de koerier de afleverinstructie niet heeft opgevolgd, dit had wel gemoeten. Waarschijnlijk heeft de koerier het over het hoofd gezien maar dat is natuurlijk geen excuus. De koeriersdienst gaan we er op wijzen dat hier goed op gelet moet worden.
We wensen u veel plezier van de accu en staan in de toekomst ook weer graag voor u klaar.

Willem Vandenberg

Goeie informatie telefonisch advies en zeer snelle levering

Goed telefonisch advies c.q. begeleiding !
Snelle levering,

Keurig afgehandeld en zeer tevreden.