Michael

Snelle en goede service. Accu besteld en volgende dag keurig op tijd in huis. Prima website waarbij voortgang bestelling en levering goed is te volgen.

van steenweghen

Eerste maal contact mee en stipt en snel

A U van Oudshoorn

Kreeg een accu thuis die beschadigd was. 1belletje en de andere dag had ik al een andere. Nog nooit zulke snelle service gehad van een bedrijf.

Theo vanPol

Helaas werkte het geheugen niet .Terug gestuurd,maar wel vlugge afhandeling.

Jan de boer (deboersport)

Topbedrijf

Jeroen Meester

Super snelle levering en goede prijzen

JP Bayley

Moest heel lang wachten op bestelling. Geen bericht tot ik zelf contact opnam na twee weken. Ik weet nog dat 2 weken ooit normaal was maar tegenwoordig wordt dat gezien als nogal laks. Stuur dan... Moest heel lang wachten op bestelling. Geen bericht tot ik zelf contact opnam na twee weken. Ik weet nog dat 2 weken ooit normaal was maar tegenwoordig wordt dat gezien als nogal laks. Stuur dan bericht als er vertraging is en wacht niet tot the klant geïrriteerd wordt.

W.

Vriendelijk, maar de levering met Trunkrs is teleurstellend is 2 keer achter mekaar, zending zoek geraakt !!! , paar maand geleden een bestelling gedaan, was accu op een verkeerd adres geleverd,... Vriendelijk, maar de levering met Trunkrs is teleurstellend is 2 keer achter mekaar, zending zoek geraakt !!! , paar maand geleden een bestelling gedaan, was accu op een verkeerd adres geleverd, Trunkrs kon het niet meer vinden, was dus zoek, gelukkig dat de bewoner op het adres mij paar dagen daarna belde.
De 2de keer, zending ook zoek geraakt, Trunkrs is alleen via chat bereikbaar.
Toen heb ik de zelfde accu opnieuw besteld, gekozen voor daglevering, die is wel aangekomen.
Wel jammer dat de geleverde accu al 11 maand oud is, de SOH 85% en 5.38MR.
De credit van deze bestelling, van de zending die is zoek geraakt, duurt meer als 2 weken, en ik moest er zelf achteraan.
Wordt niet op de hoogte gehouden, dat is jammer.
Ik heb gewoon 2 keer achter mekaar pech gehad.
In verleden is het wel altijd goed gegaan.
Dus probleem ligt bij uitbesteden van de bezorging , Trunkrs

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs! Spijtig om te horen dat het deze keer niet goed is gegaan met de afhandeling van je bestelling. Helaas gaat er wel eens wat mis bij... Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs! Spijtig om te horen dat het deze keer niet goed is gegaan met de afhandeling van je bestelling. Helaas gaat er wel eens wat mis bij bezorgdiensten, maar 2x achter elkaar is wel echt pech. Onze excuses hiervoor. ^Pieter van MAPP

Vleugje Glans

Uitstekend