P.TJALLINKS

HEEL TEVREDEN ERG SNELLE LEVERING

H.L. Westbroek

Razendsnelle en correcte levering zonder bezorgkosten. Mijn dubbele bestelling (zonder betaling) werd onmiddellijk gecorrigeerd.

staats

Is prima

j a het is goed

nee

M van der Heijden

Goede website, prima service totdat het over garantie gaat..

Knight

De service van het bedrijf is goed. Alleen het product in dit geval een mobilize screen protector was waardeloos. Het plakte niet waardoor ik aan beide exemplaren niets had. De kwaliteit is erg... De service van het bedrijf is goed. Alleen het product in dit geval een mobilize screen protector was waardeloos. Het plakte niet waardoor ik aan beide exemplaren niets had. De kwaliteit is erg slecht in vergelijking met andere screenprotectors. Jammer van die 11 euro maar helaas. Nu op zoek naar een andere screenprotector.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review, fijn om te horen dat onze service u goed bevalt.
We vinden het erg spijtig dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Over de Mobilize Screen Protectors ontvangen we over het algemeen alleen maar lovende berichten. Bij het aanbrengen van de screen protector is het wel belangrijk dat het scherm erg schoon en vetvrij is. Misschien is het hierbij mis gegaan.
Ons doel is dat al onze klanten tevreden zijn, met ons én met de producten die we verkopen! Bent u niet tevreden over een product dan kunt u dit altijd binnen 14 dagen retour sturen. We storten het volledige aankoopbedrag dan terug op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

M.de Theye

Snelle levering en een mooi roterende hoes voor de IPad 2-3-of 4
Snelle levering en een mooi roterende hoes voor de IPad 2-3-of 4
Een chique uitstraling, heel wat mooier dan die waarvan er dertien in een dozijn worden verkocht op internet. Wellicht iets duurder, maar dan ook veel mooier. Had eerst een goedkopere roterende hoes ergens besteld, maar deze
vond ik een erg slap en geen uitstraling hebben. Deze is Toppie

J. van der Steen

Zeer tevreden

Martin Verhage

On danks de lever problemen van de externe bezorg bedrijf heeft mapp mij zeer professioneel en service gericht geholpen. Pakket wa zeer netjes verpakt. Ik zal zeker nog eens iets bij ze bestellen.

Tuinstra

Eerlijke medewerkers die graag meedenken met de klant.