Bas

Heldere communicatie, snelle levering. Helemaal goed!

jacqueline

Bestellen gaat makkelijk, de betaling ook geen probleem. De levering kwam een dag later dan aangegeven maar dat kan ook aan het postbedrijf liggen.

theo

Goede en snelle afhandeling, ook de scan is zeer hulpzaam

De Mobiele Fietsenmaker Uden

Binnen 24 uur geleverd Zoals vermeld.

N Filippidis

Top service

Noordhoven beheer BV

BESTELD - BETAALD - GELEVERD, meer hoeft dat niet te zijn. Concurrerende prijs, kwaliteitsproduct, snelle levering en afspraken nakomen, zo hoort een goede website te werken. Je voelt je meteen... BESTELD - BETAALD - GELEVERD, meer hoeft dat niet te zijn. Concurrerende prijs, kwaliteitsproduct, snelle levering en afspraken nakomen, zo hoort een goede website te werken. Je voelt je meteen weer opgeladen.

C.D. van Gammeren

Ik wilde het RAM-geheugen van mijn Imac uitbreiden en zocht via Google naar mogelijkheden. Zo kwam ik bij Mapp Multimedia terecht. Waar ik aanvankelijk geen rekening meegehouden had, is het feit dat... Ik wilde het RAM-geheugen van mijn Imac uitbreiden en zocht via Google naar mogelijkheden. Zo kwam ik bij Mapp Multimedia terecht. Waar ik aanvankelijk geen rekening meegehouden had, is het feit dat je precies moet weten, welke geheugen module geschikt is voor jouw pc of mac. Met behulp van Mapp Multimedia was dit zo gepiept. Na bestelling en betaling, had ik de bestelde modules binnen enkele dagen in huis. De installatie was geen enkle probleem en de modules werken feilloos. Wat ik ook erg praktisch vond, was dat van de verschillende alternatieven precies werd aangegeven wat de verwachte levertijd was. Dit kwam ook exact uit. Dank voor de service

atelier Kroeze

Prima service, had de verkeerde maat besteld en de accu wed de volgende dag al kosten loos omgeruild

J.W.Monster

Vlot afgeleverd, en keurig verpakt. Prima