Paul

Aanschaf van een beschermende case voor de mobiele telefoon.

M. van Apeldoorn

Goede en betrouwbare producten. Duurde alleen een week voordat de bestelling binnen was.

Als een product niet snel geleverd kan worden, dan de klant even een mailtje sturen dat het wat langer duurt.

Willibrord

Accu Dienst

Ed Gort

Goede ervaring met dit bedrijf, snel en goed geleverd, alles zoals afgesproken , ook nog een goed advies gehad bij de aankoop.
Dus alles was OK

Derksen

Binnen 1 dag de accu in huis!

uwbakkermarcdegijsel

Uitstekend

D.H.

Lange levertijd

Reactie Interngeheugen.com:

Dank u voor het schrijven van de review.
Dank u voor het schrijven van de review.
U geeft aan dat het product op voorraad zou zijn volgens onze website. Dit was niet het geval en dit was ook zo aangegeven op onze website. De voorraadindicatie was aangeduid met een rood kruisje 'X', met daarbij de tekst: 'Ontvang een email of SMS zodra er voorraad is'. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.
Het door u bestelde product is doorgaans geen voorraadartikel en wordt alleen op bestelling geleverd.
We vinden het erg spijtig dat we uw bestelling pas na een week konden versturen. Vanzelfsprekend hadden we het liever sneller geleverd.

Patrick

Vlugge levering in het buitenland.
Zeer lage prijzen.
Uiterst goede kwaliteit.
Een zeer goede ervaring.

Perry

Goeie en snelle service.
Had het infopunt gebeld en was snel en goed geholpen.

Hotel Heemskerk

Voor het eerst geheugen uitgebreid voor de Imac en supersnel ontvangen . Het werkt meteen waanzinnig goed en de Imac als een raket zo snel.

Duidelijk te bestellen geheugen, dmv serienummer en de volgende dag al in huis. De perfecte service van tegenwoordig bestellen. Je hoeft niet meer de deur uit in de regen.

Niets te verbeteren