E. Beukema

Had voor mijn auto 2 accu's nodig. Bestel automatisch 2 dezelfde ., maar een moest in spiegelbeeld zijn. Zonder problemen en extra kosten kunnen omruilen. Zeer tevreden dus.

E. Tenhagen

Site zit goed in elkaar en geeft prima informatie op een schoonheidsfoutje na.
Site zit goed in elkaar en geeft prima informatie op een schoonheidsfoutje na.
Ruime keuze, waardoor ik vanwege een specifieke maatvoering uiteindelijk toch de iets zwaardere accu kon bestellen en er nu perfect in past.
Koeriersdienst viel mij tegen en heeft daardoor ruim een dag vertraging opgelopen, terwijl ik de nieuwe accu hard nodig had.

W. Grond

Duidelijk en fijne afhandeling.

F. van Kuijen

Verrassend helder en gebruikersvriendelijk, zonder onderbrekingen.
Verrassend helder en gebruikersvriendelijk, zonder onderbrekingen.
De mogelijkheid om een systeemscan te doen ter onderbouwing van een advies bleek een goede keus. De scan gaf de excacte specificaties van mijn PC en moederbord aan. Dit was bij de fabrikant van het moederbord NIET gelukt. Schot in de roos.

Zie eigenlijk mijn reeds geschreven tekts.

Ik vond het wel vreemd dat ik naderhand met de optie zoeken het voor mij interessante artikelnummer 14570 niet kon vinden, waardoor ik een tweede scan moest doen om er bij te kunnen komen en... Ik vond het wel vreemd dat ik naderhand met de optie zoeken het voor mij interessante artikelnummer 14570 niet kon vinden, waardoor ik een tweede scan moest doen om er bij te kunnen komen en uiteindelijk te bestellen.

Hans

Prima, snelle levering en goede kwaliteit.

van luit

Snelle en goede service en de prijs is prima

Sake

Nadat in eerste instantie het verkeerde geheugen was geleverd, werd het juiste geheugen de volgende dag bezorgd. Werkt goed laptop is een stuk sneller geworden.

Reinhard

Uitstekend goede begeleiding bij het bestellen super snel in huis!

Sterke punten: Vriendelijk en snel beantwoorde mails, wordt met je mee gedacht en een snelle accurate levering, kortom een bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen..

Verbeterpunten of tips: Bij retours sneller een vervangend artikel sturen nu duurde dat een week. Zou wel gelijk weer een order bij dit bedrijf plaatsen.

Arja Peters-Crijns

Ben heel erg tevreden, super!

Linquenda Beheer BV

Snelle en correcte afhandeling