A. de Jpng

Had in eerste instantie het verkeerde geheugen voor mijn imac besteld. gebeld en kon gewoon omgeruild worden kon zelfs mijn iMac meenemen en het werd er ter plaatse ingezet. Fantastische service.

Super klant vriendelijk en behulpzaam. Kom dan ook zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Geen. Gewoon super tevreden en blij.

R van Rooyen

Gewoon goed, en snel!

wim bekkers

Geweldige service, menden die doen wat ze beloven.

de geheugen module die ik eerst besteld had was niet voorradig, een dag later omgezet naar een module van een ander merk via de klanten service.
werd netjes afgehandeld en verwerkt
top...
werd netjes afgehandeld en verwerkt
top service

geen verbeterpunt nodig

Ine Tibbe

Keurige en snelle levering

b.h. steenwijk

Uitstekend service, vriendelijke mensen die met je meedenken en doen wat ze beloven.

Vriendelijk te woord gestaan, wordt met je mee gedacht en een snelle accurate levering, kortom een bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen..

Geen verbeterpunten. Zou gelijk weer een orde bij dit bedrijf plaatsen

gert

Doet wat het moet doen

Mv

Communiceren goed over de levering, alleen kwam ik na het bestellen erachter dat er ook een aanbieding was, hierover werdt niet gewezen. Jammer!

ACS

Bestelling Mobilize Clear 2-pack Screen Protector Huawei Ascend G510

Goede snelle service EN de goedkoopste voor dit product!

rocee

Snelle levering. Bezorger zette de voor mij te zware accu's binnen op de plaats die ik aanwees.

JAAP DRIESSEN

HET BETREFT DE BESTELLING VAN EEN " FLIPCASE VOOR EEN SONY ERICSSON ARC S".