Handmadebeads

Snelle levering en makkelijk bereikbaar.
Alleen terug betaling van een retour, laar zeer lang op zich wachten.

Als je een retour verzonden hebt, ook snel weer de klant van een terug betaling voorzien,creditnota was er meteen, maar helaas nog geen terug betaling plaats gevonden.

A.Ooijevaar

Voor het eerst een set earphones besteld, vlak voor de kerst. Keurig op tijd geleverd! Helaas moeten retourneren ivm dubbel cadeau gekregen, maar dat doet niet ter zake. Echt top dat ze nog op erg... Voor het eerst een set earphones besteld, vlak voor de kerst. Keurig op tijd geleverd! Helaas moeten retourneren ivm dubbel cadeau gekregen, maar dat doet niet ter zake. Echt top dat ze nog op erg korte termijn konden leveren.

Ed

Uitstekend. Snelle levering en toen 1 artikel niet goed paste, zonder problemen teruggebracht (was toch in de buurt) en binnen een paar dagen mijn geld terug ontvangen.

M. Sterk

Bestelling soepel verlopen.

bernard

Werd keurig de volgende dag (zaterdag) geleverd.
De meeste accu web shops leveren niet op zaterdag maar deze wel.

Loek Robroek

Uitmuntend

de Groot

Teleugesteld

Reactie Interngeheugen.com:

Het door u bestelde product was volgens planning op tijd verstuurd. Helaas heeft de aflevering langer geduurd door de decemberdrukte bij PostNl. We vinden dit heel spijtig. Inmiddels hebben we... Het door u bestelde product was volgens planning op tijd verstuurd. Helaas heeft de aflevering langer geduurd door de decemberdrukte bij PostNl. We vinden dit heel spijtig. Inmiddels hebben we uitgebreid contact met u gehad om alles naar tevredenheid op te lossen.

Frank

Snelle levering van een goed product met een concurerende prijs.

Na aanvraag welk geheugen het meest geschikt is voor mijn laptop na een uurtje al een antwoord met een aanbieding en een begeleidend filmpje hoe het geheugen te plaatsen.

Geen verbeterpunten, gewoon een goed bedrijf!