Ron

Goed advies gegeven over apple geheugen.Snelle levering.

Goed advies gegeven over apple geheugen.Snelle levering.

erwin

Service is goed! Over de incompleet heid van de accu , lees de verbeterpunt en de ergenis

Reactie Interngeheugen.com:

Allereerst bedankt voor het schrijven van de review en fijn om te horen dat u ons aanbeveelt.
We hadden inmiddels actie ondernomen op uw (terechte) opmerkingen.
We vinden het erg belangrijk...
We hadden inmiddels actie ondernomen op uw (terechte) opmerkingen.
We vinden het erg belangrijk dat we geen ergernis veroorzaken en de beste service verlenen.

Onze site is aangepast zodat nu beter gewezen wordt op het feit dat de pooltjes nodig zijn voor een <a href="http://www.accudienst.nl/accu/motor-accu/BMW%20Motor/14069-r-1150-gs-special-edition" target="blank">BMW motor</a>.
De pooltjes zouden we het liefst gratis bijleveren maar dit kan niet met onze lage marges. De M6-boutjes worden nu ook standaard bijgeleverd met de pooltjes.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs (ook al is het eindoordeel niet erg positief). We hopen dat u veel plezier zal hebben van de accu en we hopen u in de toekomst weer terug te mogen zien als klant.

Ydeas

Wensveen

Snelle en vlotte levering, voor herhaling vatbaar

Wil Olivier

Maakt goede deals.

Maakt goede deals.

Mijn geheugen ( 2st. ) was niet voorradig. Kreeg aanbod voor ander ( duurder ) tegen speciale prijs van € 35,- i.p.v. € 49,- per stuk Goed zo !!!
Maar de dag erna stond dit geheugen op de site...
Maar de dag erna stond dit geheugen op de site voor € 34,50 voor iedereen. En dat was minder leuk. Dus niet meer doen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanbeveelt.
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanbeveelt.
Als een leverancier van ons haar prijzen aanpast dan berekenen we dit altijd binnen 30 minuten automatisch door op onze site. Zo hanteren wij altijd de meest actuele prijzen.
Dat de prijzen de volgende dag zijn gedaald berust op puur toeval, wij zien dit nooit van de voren aankomen.
We vinden de situatie zeer spijtig maar we hebben dit niet aan kunnen zien komen. Jammer genoeg kunnen we dit ook niet voorkomen in de toekomst. Veel plezier van uw bestelling en in de toekomst zien we u graag terug als klant.

A. de Joode

Prima bedrijf, snelle service en betaalgemak

Becker

Zeer goede service, en super scherp geprijsd.
Een echte aanbeveling ten opzichte van veel andere webshops!

Niels

Uitstekende afterservice!!

AVANTI Language Services BV

Interngeheugen.nl

Prima afhandeling, goede prijzen, goede advisering bij optreden van een probleem. Hoge mate van vriendelijkheid.

Duidelijker op de site aangeven wat de levertijd is. Ik kwam eerst na afronden van de bestelling achter dat mijn artikel pas twee weken later geleverd kon worden.