Philip

Duidelijke afhandeling van bestellingen en duidelijk of het betreffende product bij mijn hardware past.

Ik had per ongeluk het verkeerde geheugen besteld. Dat dit zonder problemen en extra kosten om te ruilen is vindt ik top! Tevens erg handig dat je met een programma je hardware kunt scannen. Meestal... Ik had per ongeluk het verkeerde geheugen besteld. Dat dit zonder problemen en extra kosten om te ruilen is vindt ik top! Tevens erg handig dat je met een programma je hardware kunt scannen. Meestal werkt het goed maar bij mijn pc niet. Zelfs dan kom je er uit.

Ik heb de nieuwsbrief van mapp een keer als spam gerapporteerd. Hier door komen informatie mails over bestellingen ook in de spam box terecht. Dus ik dacht wat een slechte communicatie. Een ander... Ik heb de nieuwsbrief van mapp een keer als spam gerapporteerd. Hier door komen informatie mails over bestellingen ook in de spam box terecht. Dus ik dacht wat een slechte communicatie. Een ander mail adres voor dit soort mails voorkomt onduidelijkheden.
Een keuze lijst maken waarin je jouw moederbord kunt selecteren zou ik handiger vinden.

Voort van de

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Bij een volgende aankoop kom ik zeker terug.

Caroline

Goed bedrijf Producten staan goed omschreven. Snel en netjes geleverd.

Marcel

Super snelle levering ! Computer (oudere laptop HP) werkt stukken sneller. Top.

Wim van Mameren

Door de enorme inzet van een medewerker krijg ik 80% van de aanschafprijs terug van mijn kapotte accu. Die was ruim een jaar geleden aangeschaft bij AccuDienst. Ik ben steeds goed geïnformeerd door... Door de enorme inzet van een medewerker krijg ik 80% van de aanschafprijs terug van mijn kapotte accu. Die was ruim een jaar geleden aangeschaft bij AccuDienst. Ik ben steeds goed geïnformeerd door deze medewerker. Zowel per mail als telefonisch. Een prima service.

gerrit

Uitstekende service en vlotte afhandeling top.

A. Visser

Ronduit prima

Jack

Uiterst correcte afhandeling en levering

Duidelijke bestel procedure

ruud haze