G.K.E. van den Berg-Spoon

Ze doen wat ze beloven.

Visker

vlotte levering en duidelijkheid. top

kees

Mapp is flink aan de bak gegaan om een maxwell ml 1220
batterijtje te leveren

Wang

2xddr2geheugen besteld, zondags besteld dinsdag geleverd. Na openmaken van het pakketje bleek de zegel van het geheugen verbroken te zijn en op de banen was duidelijk de sporen van reeds gebruikt te... 2xddr2geheugen besteld, zondags besteld dinsdag geleverd. Na openmaken van het pakketje bleek de zegel van het geheugen verbroken te zijn en op de banen was duidelijk de sporen van reeds gebruikt te zien. Direct naar MAPP gebeld, daar te horen gekregen dat dit wel eens vorkwam, spullen welke een klant terug had gestuurd komen dan weer in de verkoop. Aangegeven dat ik daar niet op zat te wachten en verwacht had nagelnieuwe te ontvangen. Tja ik had deze terug kunnen sturen. Ik heb ze dan tochgebruikt en ze werken geod. Maar al bij al geen goede zaak. Uiteindelijk toch gebruikt en dat vor de normale prijs! Dan hadden deze ook goedkoper mogen zijn.

Nieuw is nieuw en gebruikt is gebruikt. Geef dit aan en pas de prijs dan aan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Het komt soms voor dat klanten een verkeerd product bestellen, of ze willen toch een module met een grotere capaciteit. Klanten hebben dan natuurlijk het recht om een product binnen twee weken terug te sturen.

Modules die om bovenstaande reden worden teruggestuurd worden door ons gecontroleerd en terug op voorraad gezet. In uitzonderlijke gevallen verzoeken wij de fabrikant om een nieuwe verpakking.

Wij verkopen geen gebruikte geheugenmodules, alleen nieuwe producten.
Het geleverde geheugen is vanzelfsprekend 100% goed en u behoudt de volledige garantietermijn.
Ook hebben wij u diverse malen de mogelijkheid gegeven het geheugen kosteloos om te ruilen voor modules in een gesealde verpakking. U heeft ervoor gekozen om hier geen gebruik van te maken.

J. Maas

Zeer goede service. Medewerker nam zelf contact op om te vragen of verschillende items met verschillende leverdata op één datum verzonden mochten worden. Dit is zeer netjes om hiervan de klant op de... Zeer goede service. Medewerker nam zelf contact op om te vragen of verschillende items met verschillende leverdata op één datum verzonden mochten worden. Dit is zeer netjes om hiervan de klant op de hoogte te stellen en hem de keuze te geven. Daarnaast heben ze de accu al voor versturen voor me gevuld zodat deze 100% gereed geplaatst kon worden als service. Kortom mooi voorbeeld van klantenservice en onderscheidend vermogen.
Ga zo door!

Kift

Procducten opsturen is snel. Maar als je iets retour stuurt met als je gegevens duurt het lang, dan moet eerst het pakje getraceerd worden. Dit terwijl ik mijn gegevens erbij had gestuurd. Nu maar... Procducten opsturen is snel. Maar als je iets retour stuurt met als je gegevens duurt het lang, dan moet eerst het pakje getraceerd worden. Dit terwijl ik mijn gegevens erbij had gestuurd. Nu maar wachten tot mijn geld terug wordt gestuurd.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Iets terugsturen mag natuurlijk altijd binnen de zichttermijn, u krijgt uw geld dan terug nadat we het retour hebben ontvangen. Volgens onze informatie en de Track&Trace informatie van PostNL is het pakket echter nooit aangekomen bij ons. We vinden de situatie heel spijtig maar hier kunnen wij niks aan doen.
Zoals telefonisch aangegeven mag alleen de verzendende-partij bij PostNL een onderzoek opstarten naar het vermiste pakket, dat bent u in dit geval.
Mochten we de retourzending (alsnog) ontvangen dan krijgt u uiteraard uw geld terug.
We hebben begrip voor de lage scores die u geeft maar eigenlijk zijn ze bedoeld voor PostNL. Heeft u nog vragen of opmerkingen dan staan we graag voor u klaar.

Jan Van Wijk

Uitstekend

russner

Zeer snelle service

Rooseboom

Leren beschermhoes voor galaxy core bestelt. Levering binnen 48 uur, net product prima logistiek bedrijf komt zijn afspraken goed na.

Hans Nijhof

Goede ervaringen met dit bedrijf.
Website is fantastisch. Als Non-Technicus wist ik de juiste accu voor onze auto zo te vinden.