de Koning

Dinsdag op internet een accu besteld, van iedere bezorgstap keurig een sms-je en de info die ik gegeven heb over de bezorging is keurig nagekomen. Top.

RH IDema

Accu kwam pas na een paar dagen, nadat ik gebeld had met de vraag of ie nog kwam... Prima opgepikt verder - en het leek een incident met een nieuwe bezorger die, als ik het mag geloven, nu niet meer... Accu kwam pas na een paar dagen, nadat ik gebeld had met de vraag of ie nog kwam... Prima opgepikt verder - en het leek een incident met een nieuwe bezorger die, als ik het mag geloven, nu niet meer voor deze partij werkt..

Ron de Vos

Vrijdagmiddag een accu besteld,verwachte deze de week daarop.
Werd gebeld of het goed was deze zaterdag al te ontvangen.
super snelle service!

Wim van der Peet

Voor mijn BMW r1150RT had ik een nieuwe accu nodig. Uitstekend via de website de geschikte accu’s kunnen vinden en daar mijn keuze uit gemaakt. Maar... voor de accu die ik uiteindelijk had besteld... Voor mijn BMW r1150RT had ik een nieuwe accu nodig. Uitstekend via de website de geschikte accu’s kunnen vinden en daar mijn keuze uit gemaakt. Maar... voor de accu die ik uiteindelijk had besteld bleek achteraf een adaptiedingetje voor BMW’s nodig te zijn. Dat moest ik alsnog bestellen, waardoor ik een volle week zonder vervoer zat.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs. :-)
Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs. :-)
Bij de Odyssey PC680 geven we al aan dat de pooltjes bijbesteld moeten worden maar we gaan kijken hoe we dit duidelijker onder de aandacht kunnen brengen.
Nogmaals bedankt voor uw bestelling en veel plezier van de accu!

W

Werkt oké en snel geleverd

werkt oké en snel geleverd

jhd

Leren beshermhoes voor galaxy core bestelt. Levering binnen 48 uur, net produkt. prima logistiek.

Thea Scheijen

Super snelle levering en een mooi stevig hoesje een hele mooie kleur blauw

Rietema

De accu keurig op tijd geleverd en bij geen gehoor thuis op de doorgegeven plaats neergezet. Zeer efficient lijkt mij.
A big thank. Den Haag 14 okt. 2013

Frank van Berkel

Twee dagen geleden sd-kaartje bestelt, vandaag al binnen.

Twee dagen geleden sd-kaartje bestelt, vandaag al binnen.

Loes

GP Moodlight gekocht, snel geleverd en goed verpakt. Vanaf bestelling tot levering werd ik op de hoogte gebracht van de status. Top!