groen

Snel en duidelijke info

Directe scan voor benodigde geheugen.
Snel geleverd

nee

P.A. Schouwenaas

Had een accu nodig voor mijn Honda VT750 Custom. Gewoon in voorraad en snel geleverd.

Wil

Had snel een accu nodig voor de Laptop en het moest een yanec worden. Grote prijsverschillen en bij sommige lange levertijden, maar niet bij de AccuDienst. Binnen een paar dagen in huis, volledig... Had snel een accu nodig voor de Laptop en het moest een yanec worden. Grote prijsverschillen en bij sommige lange levertijden, maar niet bij de AccuDienst. Binnen een paar dagen in huis, volledig track @ trace, wat ook erg fijn is.

Dejalle

Ben zeer tevreden over de service nog geen 24 uur later was mijn bestelling al binnen. Bravo een pluim verdiend.

Charl van Basten

Al geruime tijd een traag werkend PC.
De dagelijkse updates vragen steeds meer prestaties van de PC dan blijkt het intern geheugen niet voldoende capaciteit te hebben.
Na de geheugen...
Al geruime tijd een traag werkend PC.
Na de geheugen check direct het geheugen besteld.
De volgende dag afgeleverd.
Bij de geheugen check moet de PC 3 geheugenbanken hebben, echter na het openmaken heeft de PC er maar 2.
Geen traag werkende PC meer.

Duidelijke informatie welk geheugen geschikt is voor de PC.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voor mijn PC niet het juiste aantal geheuegenbanken gedetecteerd, 3 in plaats van 2.

E.Brom

Prima, besteld en snel inhuis.

Prima, besteld en snel inhuis.

loek ter Horst

Makkelijk inzicht in welke accu nodig,zelfs van motoren die niet meer gemaakt worden
topsnelle reaktie,levering en een prima prijs

Hoek

Prima bedrijf, na een incomplete zending gebeld en binnen 2 dagen de nieuwe zending met een leuk aardigheidje, super en mijn /onze telefoonhoesjes zijn heel mooi, al veel reacties gehad

roland descamps

Zeer snelle afhandeling.