herman traanman

Ben tevreden goede prijs snelle levering TOP

goede hulp bij het bepalen van het benodigde geheugen

E. Jourdain

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf en meteen een hele goeie. Klasse!!

Snelle levering en duidelijke info over verloop order.

arnold

Prima niks op aan te merken

Peter

Goede en duidelijke website , prettig kontakt , en niet te vergeten erg vlotte levering.

homefries

Is de eerste keer dat ik hier wat kocht. ervaring is dat er geleverd wordt wat gemeld wordt.

srienummer invoeren van je mac en dan het juiste type geheugen krijgen! mijn nichtje zou zeggen ’cool’.

geen.

Jamo

Prima bevallen

Snelle levering en duidelijke site

anton

Goede site, onderdelen snel te vinden. accu die ik had besteld werd totaal op verkeerde adres geleverd. in de beschrijving stond klaar voor gebruik maar achteraf bleek dat ik eerst de accu had... Goede site, onderdelen snel te vinden. accu die ik had besteld werd totaal op verkeerde adres geleverd. in de beschrijving stond klaar voor gebruik maar achteraf bleek dat ik eerst de accu had moeten laden, accu werkt nu prima.

Silvia van Loon

Supersnelle reactie op vragen, zeer snelle bezorging en prima prijs/kwaliteitverhouding

Justin Hartogs

Goede service en snelle levering.

De snelle service en het sms-en is echt super, het de site laten uitzoeken wat je nodig hebt si ook super.

Het kan altijd goedkoper haha

Alexander

Ik bestelde op vrijdag en de leverdag zou de eerst volgende werkdag zijn. Maandag had ik dus op gerekend, maar zaterdagochtend rond 09:00 stond de pakketbezorger op de stoep. Prima!