hans Oude Holtkamp

Defecte accu afgestuurd en de kosten van retouneren voor de klant,na contact met de accudienst is het naar tevredenheid opgelost.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en aanpassing van uw review.
Fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Daar doen we het allemaal voor!
Veel plezier met de nieuwe accu en graag tot een...
Bedankt voor uw review en aanpassing van uw review.
Veel plezier met de nieuwe accu en graag tot een volgende keer.

Herman W

Ik ben niet zo van dat recensies geven. Maar ik heb meermaals zelf bij u gekocht of anderen aangeraden dat te doen. Van alle situaties kan ik maar één ding zeggen: PRIMA.
Zowel het logistieke...
Zowel het logistieke proces, als telefonische en e-mailcontact, als de snelheid.

everts

Heb geen ervaring met uw bedrijf, was voor mij de eerste bestelling en ben van mening dat deze order snel en correct is afgewerkt. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

tekst in beeld

Geweldige telefonische ondersteuning, na foute keuze, geen probleem, binnen 3 dagen opgelost, nieuwe bestelling in huis!

Carlo smit

Goede prijs/ kwaliteit verhouding, via internet besteld, en snel geleverd zonder problemen. Accu moest ik vullen met bijgeleverde vloeistof , dat ging makkelijk en zonder geknoei. Ga zo door!

rene

Goede prijs-kwaliteitverhouding en verder een
prima service, vriendelijke medewerkers aan de balie en de telefoon. Ik zou hier een volgende weer terugkomen voor een accu.

peter heussen

Uitstekende service, niks mis mee

J.J.Roseboom

Accu ’s middags besteld, aan het eind van de middag kreeg ik een telefoontje dat de betreffende accu niet voorradig was, ik kreeg een €10 duurdere accu voor dezelfde prijs als bestelde accu.... Accu ’s middags besteld, aan het eind van de middag kreeg ik een telefoontje dat de betreffende accu niet voorradig was, ik kreeg een €10 duurdere accu voor dezelfde prijs als bestelde accu. Volgende ochtend al in huis. Fantastisch........

leo

Accu besteld , kreeg een andere merk accu was een 10 euro goedkoper .
Accu besteld , kreeg een andere merk accu was een 10 euro goedkoper .
werd netjes gebeld erover, met mijn goedkeuring die accu geleverd en nog snel ook en heb netjes mijn tien euro terug gestort gekregen.
al met al een prima bedrijf leo

van Lierop

Zeer goede ervaring met deze webwinkel, duidelijke site, leverde snel en volgens afspraak. Ik zou deze winkel zeker bij vrienden aanbevelen