Pascal Simons

Super bestelling!

Jaap

Ruim assortiment en duidelijke omschrijving. Supersnelle levering.

p.beun

Makkelijk en snel

makkelijk en snel

Eric

Mapp

Chrétien

Goed en snel maar eea slecht verpakt

Willy

Heb de accu besteld en 2 dagen later netjes thuisbezorgd en de accu werk perfect ben er weer gelukkig mee en naar mijn mening goedkoop aan een nieuwe accu geholpen,de levenduur moet ik natuurlijk... Heb de accu besteld en 2 dagen later netjes thuisbezorgd en de accu werk perfect ben er weer gelukkig mee en naar mijn mening goedkoop aan een nieuwe accu geholpen,de levenduur moet ik natuurlijk afwachten.

W.Jager

Goed, maar behoeft verbetering

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Erg jammer om te horen dat het bestellen u moeilijk afging. We krijgen hier niet vaak klachten over. Ook zijn er geen problemen bekend met het "nieuw wachtwoord aanvragen". Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om uit te zoeken waar het fout is gegaan.
Vrijdag is uw bestelling geplaatst en nog dezelfde dag verstuurd met PostNL. Volgens de trackingcode van PostNL is de accu zaterdag en maandag bij u aangeboden maar is het afleveren niet gelukt. In dat geval gaat de zending naar het dichts bij zijnde afhaalpunt. Helaas hebben wij geen invloed op de werkwijze van PostNL maar we vinden het erg spijtig dat u zover moest rijden.
We wensen u nog veel plezier van de accu en zien u graag terug als klant.

bl janssen

Ervaring is uitstekend. BRAVO!

Uitgebreid keus

boekhouder