Hendrix

Snelle levering en goede service. Bood ook aan het product terug te nemen na dit geopend te hebben en niet het juiste bleek te zijn. Uitstekend

Wim Liebrand

Makkelijke site, overzichtelijk; snelle levering.
Jammer van de knurfterige bezorger die zijn bus in mijn voortuin parkeerde.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve feedback, hier zijn we erg blij mee!
Bedankt voor uw positieve feedback, hier zijn we erg blij mee!
De bezorger van het koeriersbedrijf heeft duidelijke instructies hoe hij zich moet gedragen. Als hij onvriendelijk is dan horen we dit graag. Uw opmerking brengen we over naar onze koeriersdienst en zij gaan de bezorger er zeker op aanspreken.

vorderman

Zeer tevreden ,ga zo door

John vd Loosdrecht

Uitmuntend, duidelijke en makkelijke site ,snel besteld en snelle levering.

a.liem

Makkelijk, goed, goedkoop(yaesu) en snel..als onze regering nou ook eens zo efficient zou weren zaten we nou niet in die boot.

Henk

Ik heb de Rock Flexible Case Black Samsung Galaxy S4 I9500/I9505 besteld en twee dagen later netjes bezorgd geleverd op mijn aflever adres. en er zit nog zelf garantie op ook was PhoneStore.nl niet... Ik heb de Rock Flexible Case Black Samsung Galaxy S4 I9500/I9505 besteld en twee dagen later netjes bezorgd geleverd op mijn aflever adres. en er zit nog zelf garantie op ook was PhoneStore.nl niet de duurste voor mij uitstekend een 10

van der heijden

Goede ervaring en snelle levering

Maxime

Goed! uitstekende service.

Wim

Uitstekend, duidelijke site, snelle levering

Nienke

Snelle en nette levering, verder niks aan toe te voegen, dit is wat een klant graag ziet.