Erwin Verhoef

Snel en duidelijke communicatie

Vos

Bijna heel goed, op dat kleine cruciale foutje na.....

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van een review over ons.
We hebben een speciale <a href="http://www.accudienst.nl/prod/71455/vmf-vuldop-geschikt-voor-vmf-accuzuur-1-liter-fles.html
"...
Bedankt voor het schrijven van een review over ons.
" target="_blank">vuldop</a> om te gebruiken met de flessen zuur. Deze kunnen we meesturen of naleveren.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om het e.e.a. kort te sluiten en op te lossen (voor zover dat nog nodig was).

Hans

De Oddysey PC 680 accu is perfect. Maar de bezorging van de accu was echt heel erg slecht! Mij was belooft dat hij op zaterdag bezorgd zou worden tussen 0900 en 1700u dus ik ben er de gehele dag... De Oddysey PC 680 accu is perfect. Maar de bezorging van de accu was echt heel erg slecht! Mij was belooft dat hij op zaterdag bezorgd zou worden tussen 0900 en 1700u dus ik ben er de gehele dag voor thuis gebleven, en uiteindelijk heb ik heb de maandag erop s’middags om 1530u pas gekregen!! Ik weet niet waar de fout lag maar ik was er niet blij mee omdat ik op zondag dus niet weg kon met de motor.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
We betreuren de vertraging bij het afleveren van uw accu. Zeker ook omdat u een dag voor niks heeft gewacht en u geen gebruik kon maken van uw motor.
De vertraging van één werkdag is ontstaan bij de koeriersservice die wij gebruiken. Waarschijnlijk omdat de zending verkeerd gesorteerd is geweest (maar dit kunnen we achteraf niet meer achterhalen).

Het ongelukkige verloop van uw order nemen we zeker op met onze koerier. Hier kunnen zij en wij lering uit trekken!

Bij deze nogmaals onze excuses voor het ongemak, zoals ook al persoonlijk overgebracht.

J. de Vries

Toen ik de bestelling op zondag plaatste was de prijs 44,95 Toen het geleverd werd was de prijs echter 39,95. Het had radio sjaak gesierd als hij dan ook de verlaagde prijs in rekening had gebracht,... Toen ik de bestelling op zondag plaatste was de prijs 44,95 Toen het geleverd werd was de prijs echter 39,95. Het had radio sjaak gesierd als hij dan ook de verlaagde prijs in rekening had gebracht, maar helaas, dat deed hij niet.

W.Meijer

Mapp Multi media

f koers

Voor de eerste keer hier een accu besteld voor mijn
oude honda cb350f ,maar moet zeggen alles netjes
afgehandeld en zeker voor herhaling vatbaar .
ik heb nog wat meer oude motoren...
Voor de eerste keer hier een accu besteld voor mijn
oude honda cb350f ,maar moet zeggen alles netjes
afgehandeld en zeker voor herhaling vatbaar .
ik heb nog wat meer oude motoren staan ,wie weet.

Cynthia

Snelle levering voor een goede prijs

wim

DE bij een accu geadviseerde extra klemmen voor een BMW passen niet, wil dit in een review schrijven, tot mijn grote verbazing kun je deze niet versturen met minder dan 4 sterren daarom voor... DE bij een accu geadviseerde extra klemmen voor een BMW passen niet, wil dit in een review schrijven, tot mijn grote verbazing kun je deze niet versturen met minder dan 4 sterren daarom voor aftersales een mindere beoordeling.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve feedback, we waarderen dit zeer.
Bedankt voor uw positieve feedback, we waarderen dit zeer.
Vreemd dat de extra klemmen niet passen op uw BMW motor. De klemmen verkopen we dagelijks voor BMW i.c.m. de Odyssey accu. We hebben niet eerder klachten ontvangen dat het niet zou passen. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om uit te zoeken wat er aan de hand is. En er zat inderdaad een &rsquo;bug&rsquo; in het sterren-systeem op onze site, dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Bedankt voor het melden!

bert

Wat wordt belooft wordt ook nagekomen een hele verademing in deze tijd

Bur

Motoraccu besteld via de site. Ging zeer gemakkelijk. 2 Dagen later accu geleverd. Nadat bleek dat deze toch niet paste, heb ik gebeld met de accudienst. Vriendelijke medewerkster aan het woord.... Motoraccu besteld via de site. Ging zeer gemakkelijk. 2 Dagen later accu geleverd. Nadat bleek dat deze toch niet paste, heb ik gebeld met de accudienst. Vriendelijke medewerkster aan het woord. Samen een passende accu uitgezocht. Deze werd zonder kosten omgeruild voor het verkeerde exemplaar.
Helemaal top. Aanrader.