Yannick

Wat er wordt beloofd wordt ook nagekomen!

Werner Weemaes

Prima ervaring. I.v.m. Specifieke vraag gebeld. Ook daar snel en goed geholpen. Uitstekende voortgangsinfo.

huub heugen

Top ,vandaag besteld morgen in huis.Goede prijs kwaliteit verhouding.Altijd graag weer.TOP

wim

Nieuwe powersupply voor desktop

Scherpe prijs en snelle levering.
Helpdesk reageert snel en geeft duidelijk en adequaat antwoord.

Geen tips voor interngeheugen.com, maar wel voor potentiele klanten: "gewoon doen".

Tonny Janssen

Ik had eerst bij een plaatselijke motorzaak gevraagd of zij een accu voor mijn BMW R110R hadden. Die hadden ze niet en moesten ze bestellen. Duurt een paar dagen en was bovendien duurder. Even... Ik had eerst bij een plaatselijke motorzaak gevraagd of zij een accu voor mijn BMW R110R hadden. Die hadden ze niet en moesten ze bestellen. Duurt een paar dagen en was bovendien duurder. Even Googlen en de Accudienst was hierin een uitkomst. Direct leverbaar en zonder extra kosten de volgende dag thuis. Top. Erg tevreden.

Joke

Via de website kan je direct controleren hoeveel werkgeheugen je nodig hebt. Altijd prettig als je iets besteld en het wordt binnen 3 dagen bezorg. Dit bedrijf is zeker een aanrader en de volgende... Via de website kan je direct controleren hoeveel werkgeheugen je nodig hebt. Altijd prettig als je iets besteld en het wordt binnen 3 dagen bezorg. Dit bedrijf is zeker een aanrader en de volgende keer doen wij zeker weer een bestelling bij dit bedrijf. Betrouwbaar en correct geleverd.

Een snellere levering is natuurlijk erg welkom. De leptop was gelukkig niet stuk.

M. van Vliet

Geweldig. Keurige levering en orderverwerking.

Hans Boerema

Flessen accuzuur hadden enigszins gelekt. Dit ondanks speciale koerier die de doos niet met de juiste zijde boven vervoerde. Dat ondanks het feit dat dergelijke flessen mijn inziens niet mogen... Flessen accuzuur hadden enigszins gelekt. Dit ondanks speciale koerier die de doos niet met de juiste zijde boven vervoerde. Dat ondanks het feit dat dergelijke flessen mijn inziens niet mogen lekken. Had gekozen voor deze leverancier omdat men na review over dit zelfde probleem andere flessen zei te gebruiken.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Ondanks onze grootste zorg kan het voorkomen dat een zending beschadigd raakt of dat er een lekkage optreed tijdens het transport. We proberen dit dan snel en doeltreffend op te lossen.
Helaas hebben we van u niet eerder een melding ontvangen dat er iets mis zou zijn, anders hadden we uiteraard direct actie ondernomen. U kunt vanzelfsprekend alsnog contact met ons opnemen als we iets voor u kunnen betekenen.
U geeft aan dat er een review is geweest met een soortgelijke situatie. Hier is ons niks van bekend. Ook niet dat we zouden kiezen voor een andere fabrikant.
We hopen dat u (alsnog) veel plezier zal hebben van uw bestelling. Zo niet, neem dan contact met ons op.

E.J. van Schaik

De beoordeling van dit bedrijf kan slects in een paar woorden gedaan worden. Prettige webwinkel, groot assoriment, prima prijzen, goede service en snelle levertijd.

kietakoena

Goede service en zeer vriendelijk contact!