Elbert

Prima geregeld, netjes afgeleverd en alles compleet.

Gerard

Zeer goed

Ik had geen ervaring met dit bedrijf maar de service en snelle levering zal mij meer doen bestellen!

H.P.

Uitstekende ervaring door snelle en goede levering

Uitstekend

Prima, een aanrader.......

Ik kan niets bedenken.

Bert Houwers

Ik heb meerdere malen iets besteld. En er was steeds duidelijkheid over de status van mijn bestelling. Ik max. 2 werk dagen gewacht op mijn bestelling. Zelfs toen bleek dat ik het verkeerde... Ik heb meerdere malen iets besteld. En er was steeds duidelijkheid over de status van mijn bestelling. Ik max. 2 werk dagen gewacht op mijn bestelling. Zelfs toen bleek dat ik het verkeerde besteld had werd er niet moeilijk gedaan. Even terug sturen in een degelijke verpakking en binnen 2 dagen had ik het goede in huis. Gewoon geweldig om zaken mee te doen. .. Ik heb en zal ze zeker aanbevelen binnen en buiten mijn kennissenkring. Gaat er iets stuk en valt dat onder de garantie. .geen probleem .. netjes opsturen en het wordt geruild.

prijs kwaliteit verhouding perfect. . en afspraak is afspraak. zeer behulpzaam en klantvriendelijk. doen helemaal niet moeilijk. . zolang als de klant hun ook waardeert en behandeld. .en terecht.

Philip Kramer

Erg handig die geheugenscan.

Erg handig die geheugenscan.

Karus

Goede prijzen en snelle levering,

Freek

Zeer snelle levering en het product werkt perfect. De web applicatie is zeer gebruiksvriendelijk.

P.Cremers

Een goed bedrijf, bij telefonisch contact duidelijke uitleg. Een snelle levering. De beste prijs.
Wat wil je nog meer !!!

van Lent J B W ( Ben)

Zeer tot uitmuntend goed

Dit had ik al duidelijk gemaakt geen gezeur met omruiling en ook zeer snel