W.J. Fennema

Zakelijk, vriendelijk en correct in alle opzichten

Snel en goed.Alles klopt.

Ik zou niet weten hoe/wat nog beter kan.

Mart Jansen

Prima vertrouwd bedrijf

E. Boesaard

Prima info en snelle en correcte levering. Het zoeken naar de juiste accu voor het type motor is erg makkelijk. Wat mij betreft 5 sterren!

Dorien Oosterwal

Duidelijke informatie op de website. Dit bedrijf makkelijk gevonden via Google. De accu besteld, betaald en de volgende dag was deze al in huis. En deze accu past! Terwijl we eerst een accu bij... Duidelijke informatie op de website. Dit bedrijf makkelijk gevonden via Google. De accu besteld, betaald en de volgende dag was deze al in huis. En deze accu past! Terwijl we eerst een accu bij Motoport hadden gekocht, die zou moeten passen in onze motor en dat dus niet deed! Op zaterdag namiddag de accu gehaald bij Motoport (2x zo duur) en dus het weekend niet kunnen toeren omdat de accu niet paste. Dat was balen. En dan heb je het toch over een bedrijf dat zou moeten weten welke accu in welke motor past.

Henny Zwaan

Zeer attente behandeling,vriendelijk en deskundig,`n verademing.

Goede informatie,goed advies en eenvoudig bestellen.Snelle levering.

korporaal

Eerste bestelling,zeer tevreden,hulpvaardig aan de telefoon,en met de scan zie je zo welk geheugen je hebt en wat je zou kunnen verhogen. en de mogelijkheden worden je snel aangeboden.Echt een... Eerste bestelling,zeer tevreden,hulpvaardig aan de telefoon,en met de scan zie je zo welk geheugen je hebt en wat je zou kunnen verhogen. en de mogelijkheden worden je snel aangeboden.Echt een aanrader !!!!

Goede en snelle scan.
Goed bereikbaar,en hulpvaardig aan de telefoon

Eigelijk niet,wat mij betreft een dikke tien

cees weterings

Uitstekend

van Lent J B W ( Ben)

Tot op heden zeer tevreden

de snelheid

N V T.

Bram Lagendijk

Snelle levering ben dik tevreden

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve reactie.
Als u dik tevreden bent dan zijn wij dat ook! :-)
Bedankt voor uw positieve reactie.
Als u dik tevreden bent dan zijn wij dat ook! :-)
Ter verduidelijking op uw verbeterpunt. De hoeveelheid energie die uit een accu gehaald kan worden is afhankelijk van het aantal uren ontlading. Zo kan het bij bijvoorbeeld 8Ah(5h) en 9Ah(10h) om dezelfde accu gaan. Dit kan inderdaad wat verwarrend zijn.
Meer informatie hierover kunt u terugvinden op onze site:
<a href="http://www.accudienst.nl/h/468-waarom-staat-er-een-andere-capaciteit-ah-op-mijn-accu.html" target="_blank">Meer info</a>.

R. Bakker

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Duidelijk, prima communicatie, komen afspraken na, erg accu-raat :-)