Verbaast over de snelle levering

RRM

Zeer goede ervaring in de afgelopen jaren. Recent weer een bestelling gedaan en op een vraag voorafgaand aan de order, extreem snel een goed antwoord/advies gekregen.

Taxi Crown 🚕

Top spul voor weinig geld!

Peter

De medewerker (Marco) van de klantenservice heeft me goed en correct weten te helpen en de fout die ik bij de bestelling had gemaakt nog op tijd weten te corrigeren waardoor levering alsnog op de... De medewerker (Marco) van de klantenservice heeft me goed en correct weten te helpen en de fout die ik bij de bestelling had gemaakt nog op tijd weten te corrigeren waardoor levering alsnog op de juiste manier en tijdstip kan plaatsvinden.

Norman

Handig programmaatje van Mapp om te
bepalen welke geheugen in mijn laptop past, de aanbevolen geheugen werkt perfect.

Wim (Alfa)

Een prima kennismaking met dit bedrijf. Zeer vriendelijk, goed telefonisch bereikbaar. Beste prijzen. Alle lof, zeker ook voor de snelle levering. Ik heb vrienden voorgesteld om óók hier hun spullen... Een prima kennismaking met dit bedrijf. Zeer vriendelijk, goed telefonisch bereikbaar. Beste prijzen. Alle lof, zeker ook voor de snelle levering. Ik heb vrienden voorgesteld om óók hier hun spullen te kopen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review en mond tot mond reclame! 👍 We zijn er blij mee! Veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Jan de Vries

Helemaal top. Wat een service en heel heel vriendelijk contact.

JM Arp

Prima bedrijf, snelle levering.

Stef van Kessel

Prima service en goede prijs