Paul Klein

Uitstekende service aan de telefoon, beter dan bij Conrad.

holkenborg

Zeer zeer prettig

Huibert

Prima service, zo zou het overal moeten gaan....

Jeff Bloemberg

Heb een accu voor de motor van mijn dochter besteld. Zij kon de volgende dag alweer rijden.

Peter

Uitstekend en snelle levering (zelfs op Goede Vrijdag)! SMS-service is handig.

Nick Kramer

Na aankoop van een accu een aantal keren contact gehad, er werd altijd keurig en snel terug gemaild, gezien de snelle levering de prijsstelling en de service die ik heb mogen ervaren kan ik dit... Na aankoop van een accu een aantal keren contact gehad, er werd altijd keurig en snel terug gemaild, gezien de snelle levering de prijsstelling en de service die ik heb mogen ervaren kan ik dit bedrijf bij iedereen aanbevelen als ik weer iets nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn.
Nick

Hartzema

Zie sterke punten

C.J. Diependaal

Tot 2x voor verschillende verouderde computers fysieke geheugens besteld en binnen 2 dagen in goede orde ontvangen. Beide geheugens werken perfect en gaven mijn beide verouderde Dellcomputers met XP... Tot 2x voor verschillende verouderde computers fysieke geheugens besteld en binnen 2 dagen in goede orde ontvangen. Beide geheugens werken perfect en gaven mijn beide verouderde Dellcomputers met XP weer vleugels!! Perfect!!

PHT Hofmans

Na bestelling bleek geheugen geadviseerd door Geheugen .nl niet te werken op mijn laptop maar na enig heen en weer gebel zijn we er toch samen uitgekomen en is er een goed werkend geheugen gestuurd... Na bestelling bleek geheugen geadviseerd door Geheugen .nl niet te werken op mijn laptop maar na enig heen en weer gebel zijn we er toch samen uitgekomen en is er een goed werkend geheugen gestuurd wat wel werd geaccepteerd door de laptop
Top service en geen gezeur Gewoon omruilen en nieuw geheugen sturen dit is zoals het hoort
Kortom petje af voor geheugen.nl