Peter

De eerste keer dat ik wat besteld hebt. Is vlot en correct geleverd.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve reactie.
Bedankt voor uw positieve reactie.
Waarschijnlijk heeft u iets verkeerd begrepen over het gebruik van TrackTrack.nl. Het gebruik van TrackTrack.nl is altijd gratis en blijft altijd gratis!
Wel kunt u (zeer voordelig) SMSjes kopen op TrackTrack.nl maar dit is alleen een extra en niet van belang voor de werking van de site of de GPS-Tracker.

H van de Corput

Ik was met spoed op zoek naar een accu voor mijn motor, AccuDienst, wist deze de volgende dag al te leveren, geheel in overeenstemming, en zover ik kon vinden met een erg concurerende prijs, ik ben... Ik was met spoed op zoek naar een accu voor mijn motor, AccuDienst, wist deze de volgende dag al te leveren, geheel in overeenstemming, en zover ik kon vinden met een erg concurerende prijs, ik ben echt helemaal tevreden .

Kees van Dam

Accu snel en accuraat geleverd. Voldoet volledig aan verwachting.

piet scholtanus

Uitstekende service,snelle levering

R. Van der Beek

Uitstekend in service en communicatie

Amoureus

Slechte ervaring. Eerste keer en meteen de laatste keer.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het zeer spijtig dat het niet soepel is verlopen met de aflevering door de koerier.
De koerier had niet een dag te vroeg mogen komen en daarna een dag te...
De koerier had niet een dag te vroeg mogen komen en daarna een dag te laat. Dat daarbij de omdoos nat is geworden door een bos bloemen erop te leggen is ook zeker niet de bedoeling.
Deze punten nemen we zeker op met de koerier om het in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen toch nog dat u veel plezier beleeft van de Yuasa accu.

R van Staveren

Groot assortiment ,snelle service en goede feedback

Huib

Misschien niet de goedkoopste wel de beste!

Franci Van Nieuwkerk

Super Service, maak je niet veel meer mee! Accu paste niet, gebeld, er werd meteen voor een goede oplossing gezorgd. Volgende ochtend alweer omgeruild voor de juiste accu! Chapeau!!! d

petro

Uitstekend. In een woord.