Marcel van Gog

Ruim assortiment oliën en andere nuttige producten :-) Snelle levering en afhaalmogelijkheid in Rotterdam. Zeer tevreden.

Reactie Interngeheugen.com:

Heel erg bedankt voor je geweldig mooie review. 😄 Veel plezier van de olie en graag tot ziens in Rotterdam! ^Pieter van MAPP

Boer den Han

Vanaf aanvraag tot levering alleen maar lof .Uitstekende service. Snelle levering .

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor al het lof, we zijn er trots op! 🥰 Heel veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer. ^Pieter van MAPP

leo

Gewoon goed bedrijf goede info en snelle levering

Huizinga

Perfect. Accu besteld om 14.50 uur. Zelfde dag bericht dat hij was over gedragen aan de vervoerder en de volgende morgen in huis.

Bart

Voor mijn Volkswagen een accu bij accudienst.nl besteld. Op de site is makkelijk te vinden welke accu je nodig hebt dmv het invoeren van je kentekenplaat. Er worden van diverse merken en... Voor mijn Volkswagen een accu bij accudienst.nl besteld. Op de site is makkelijk te vinden welke accu je nodig hebt dmv het invoeren van je kentekenplaat. Er worden van diverse merken en prijsklassen accu aangeboden en degene die ik op het oog had was nergens anders goedkoper te vinden. De accu werd ondanks mijn late besteltijd de volgende dag al geleverd. Ik ben zeer tevreden met de service!

Kees

Aardige klantenservice en de prijzen zijn best redelijk.

Sylvia Bionda

Ik had de verkeerde accu besteld. Kan hem zonder problemen omruilen. De accu werd vlot en in goede orde bezorgd. Top!!

Kees

Goeie en snelle service

Gerard

Levering volgende dag. Prima!