De jong

Goede en snelle levering

L. Kerkhofs

Verwerking van bestelling laat te wensen over.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Kerkhofs. Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren.
De accu wordt inderdaad bewust onverpakt verstuurd. Gek genoeg levert dit minder beschadigingen op, het is voordeliger en beter voor het milieu. En een auto accu kan gelukkig ook wel tegen een stootje, daar zijn ze op gemaakt. Bovendien ligt de eindverantwoordelijkheid voor het goed afleveren altijd bij ons. Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Robert Klein

Top bedrijf super snel en goed

Dick

Zeer tevreden over het bedrijf en het geleverde product!

Richard

Voor de eertse keer wat besteld bij de accudienst, heb makkelijk en snel kunnen bestellen en de volgende dag had ik de accu voor mijn mover thuis. Hij is netjes en snel zonder complicaties... Voor de eertse keer wat besteld bij de accudienst, heb makkelijk en snel kunnen bestellen en de volgende dag had ik de accu voor mijn mover thuis. Hij is netjes en snel zonder complicaties afgeleverd. Nu nog hopen dat we er jaren plezier van mogen hebben.

Andrzej

Goed, snelle verzendeg

AccuDienst

Geen ervaring, eerste keer besteld maar levering nog niet binnen maar zijn bloven binnen 1 dag

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs!
Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs!
Je bestelling hebben we nog dezelfde dag verstuurd maar helaas heeft PostNL het later dan gebruikelijk afgeleverd. Je zou het vrijdag ontvangen moeten hebben maar dat is maandag geworden. 😢 Het is vakantietijd maar dat is geen excuus natuurlijk. Bedankt voor je geduld en alsnog veel plezier van de olie. 💪 ^Pieter van MAPP

Visser

Snelle en correcte levering

Leendert

Prima ervaring met AccuDienst .

Bedankt voor je super mooie review Leendert, we zijn er trots op! 😄
Bedankt voor je super mooie review Leendert, we zijn er trots op! 😄
De accu wordt inderdaad onverpakt verstuurd. Gek genoeg levert dit minder beschadigingen op dan het verpakt te versturen. En een auto accu kan gelukkig ook wel tegen een stootje, daar zijn ze op gemaakt. Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Henk

Prima. Altijd op tijd leveren.