Ger

Snelle levering, door een fout van de koerier beschadigde accu snel weer een nieuwe geleverd👍 top bedrijf.
Ger.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je top review Ger, daar doen we het voor! Fijn om te horen dat we het snel hebben kunnen oplossen voor je. Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Fred Nijland

Ik heb al meerdere keren een accu gekocht via accudienst.nl.
Gewoon een prima accu voor een prima concurrerende prijs!

Reactie Interngeheugen.com:

Super bedankt Fred voor je mooie review. 🎉 Veel plezier van de Varta accu en graag weer tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Rob

Meteen de juiste accu te vinden.

Marco

Heldere info op website en snelle levering!

Cor van Galen

Goed en netjes op tijd geleverd

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw mooie review en heel veel plezier van de accu! 😄

Reijling Organisatie ontwerp

Snel en goedkoop

Frank

Snelle levering en betrouwbaar

R van den Elskamp

Enrico

Onjuiste informatie over levering. Zelfs telefonische afspraak niet nagekomen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen je feedback op prijs!
Bedankt voor je review, we stellen je feedback op prijs!
Helaas kan ik aan de hand van je naam niet terugvinden wat je besteld hebt. Ook je emailadres komt niet voor in ons bestand. Zou je (als je daar behoefde aan hebt) nog contact met ons willen opnemen? Dan kunnen we uitzoeken wat er mis is gegaan. Alvast bedankt. ^Pieter van MAPP

Gerard

Hebben momenteel problemen met PostNL die niet snel op te lossen lijken. Wacht al bijna twee weken op een motor accu.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Gerard, we stellen het zeer op prijs. Er waren inderdaad veel problemen met PostNL. Niet alleen bij ons maar heel Nederland. Het was zelfs een item op het NOS journaal en in... Bedankt voor je review Gerard, we stellen het zeer op prijs. Er waren inderdaad veel problemen met PostNL. Niet alleen bij ons maar heel Nederland. Het was zelfs een item op het NOS journaal en in de kranten. Gelukkig zijn de problemen nu weer opgelost. Alsnog veel plezier van de motoraccu. 🏍 ^Pieter van MAPP