Jp

Slecht

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs.
Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs.
Bij het assembleren van uw accukabel is inderdaad een krimpkous vergeten. Niet netjes en niet zoals het hoort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hebben u aangeboden kosteloos een nieuwe kabel toe te sturen maar dit was niet nodig voor u. Nogmaals bedankt voor het melden, alleen zo kunnen we onze service nog beter maken! 💪 ^Pieter van MAPP

Hay van Hees

Is prima verlopen

Mark Rogier

Prima geregeld

Jan Stellingwerff

De olie werd snel geleverd. De kartonnen verpakking om de oliebidons was wat aan de slappekant en mogelijk was het hierdoor dat een olieverpakking wat gelekt heeft. Niet veel maar wel een vieze boel.

Richard

Goede service, telefonisch goed te bereiken .Fijne aftersales

Jaap

Tot verzending goed, daarna ging het door PostNL mis. Afleveringstijden werden steeds doorgeschoven met uiteindelik de melding dat het bij een afhaalpunt lag.

Harrie

Enorm assortiment

Tijhuis

Top,hele snelle levering.
Ik ga nooit meer bij een andere bestellen,dat weet ik wel

Schotanus

Heel erg netjes een e hoe aanrader om hier iets te bestellen. Stipt en correct op tijd geleverd. Een bedrijf die schrijft waar hij voor staat. Top bedrijf. Mocht ik weer iets nodig hebben zijn zij... Heel erg netjes een e hoe aanrader om hier iets te bestellen. Stipt en correct op tijd geleverd. Een bedrijf die schrijft waar hij voor staat. Top bedrijf. Mocht ik weer iets nodig hebben zijn zij de eerste waar ik kijk op de site.

Jeuring

Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen, geen enkel probleem, accu geretourneerd en geld teruggestort binnen een week. Top service!