Frederik

Kwaliteits-producten voor een goede prijs en snelle levering.

McGus

Super! Zeer aanbevelenswaardig.

DRS

Levering zeker niet snel!

D.Blok

Prima service en snel geleverd!

Chiel

AccuDienst.nl doet wat ze beloven. Schappelijke prijzen, vriendelijke bezorging.

Henk

Zeer slechte ervaring met het bedrijf, doen alsof ze alles op voorraad hebben, maar dit is zeker niet het geval.
Heb daarnaast bijna een maand moeten wachten tot het bedrag teruggestort werd op mijn rekening.
Ik bestel niet meer.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Henk, bedankt voor je review.
Beste Henk, bedankt voor je review.
Misschien was er een voorraadverschil maar als we zeggen dat het op voorraad is dan is het ook op voorraad. Anders zou het hier ook helemaal bol staan van de klachten. En daar hebben we alleen ons zelf mee uiteindelijk. Ook met terugbetalingen zijn we normaal gesproken snel. Onze excuses als er iets mis is gegaan, dat is niet de bedoeling geweest. Helaas kan ik aan de hand van je email geen bestelling terugvinden, anders had ik nog contact met je opgenomen om het door te nemen. ^Pieter van MAPP

Lukasz

Goede bedrijf.
Ik heb verkeerde accu besteld,binnen paar dagen heb ik die accu teruggestuurd en na 6 werkdagen mijn geld stond turug op mijn rekening, alles zonder problemen gegaan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je mooie review, we zijn er blij mee! 😄
Bedankt voor je mooie review, we zijn er blij mee! 😄
Natuurlijk kan het voorkomen dat je het verkeerde hebt besteld. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen voor je. Als je alsnog een accu nodig hebt dan staan we uiteraard weer graag voor je klaar! 💪 ^Pieter van MAPP

Fred van Luit

Prima advies en snelle levering. Zeer tevreden met dit bedrijf.