Geen bedrijf

Gewoon super 'zo als het hoort

L van Breeden

Prima levering en op tijd

Kirkels

Goed en zeer snel

H. van Rijk

Zeer goede ervaring

Van der veen

Na dat ik de bestelling verkeerd gedaan had ,heb ik gebeld en de volgende dag de bestelling in huis
Top geregeld

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw super mooie review, we zijn er blij mee. Fijn dat we het zo snel voor u hebben kunnen oplossen. Veel plezier van de accu en met motorrijden!🏍 Graag tot de volgende keer, dan gaan we... Bedankt voor uw super mooie review, we zijn er blij mee. Fijn dat we het zo snel voor u hebben kunnen oplossen. Veel plezier van de accu en met motorrijden!🏍 Graag tot de volgende keer, dan gaan we voor 5 sterren! ^Pieter van MAPP

Jens

Helemaal naar verwachting

ronald

Goede Service, Productomschrijving is prima te begrijpen, snelle levering

Prijs, Kwaliteit, snelle levering

Cees Poot

Ontving een 'overleden' accu. Deze werd wel keurig omgeruild

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen het zeer op prijs. Een defecte accu bij levering komt echt maar heel incidenteel voor. Van de duizenden accu's die we versturen zijn deze gevallen op één hand te... Bedankt voor uw review, we stellen het zeer op prijs. Een defecte accu bij levering komt echt maar heel incidenteel voor. Van de duizenden accu's die we versturen zijn deze gevallen op één hand te tellen. En u heeft net de pech gehad, onze excuses hiervoor. Gelukkig hebben we het in ieder geval snel kunnen oplossen voor u. Alsnog veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! 👍 ^Pieter van MAPP