Ironw@re

Philip Minnema

Gekregen wat ik had besteld. Past perfect.

Nvt

Wil Boots

Op zich prima; heb alleen het verkeerde besteld

Uitgebreid

Frans Saat

Ik bestelde een schuifdeurrailpakket, wat gemakkelijk was dankzij de duidelijke website. het verbaasde mij wel dat ik niet per omgaande een opdrachtbevestiging ontving. De volgende ochtend werd de... Ik bestelde een schuifdeurrailpakket, wat gemakkelijk was dankzij de duidelijke website. het verbaasde mij wel dat ik niet per omgaande een opdrachtbevestiging ontving. De volgende ochtend werd de rail al gebracht terwijl de mail die inmiddels was binnengekomen aangaf dat het nog wel even kon duren. Blij verrast dus!!

Bij het gekozen artikel meteen de passende accessoires gemakkelijk kunnen vinden

Stekelenburg

Perfect, in showroom geweest en ook goed advies gekregen.

Goede omschrijving onderdelen en tekeningen erbij

Stefan Baggen

Top

Behulpzaam, vlotte bestelling en levering

Kees Maas

Ik was op zoek naar zware geleiders voor lades onder een trapkast en vond deze niet in de bouwmarkt, maar wel diverse soorten in de ijzerwarenwinkel. Met duidelijke informatie, afmetingen en... Ik was op zoek naar zware geleiders voor lades onder een trapkast en vond deze niet in de bouwmarkt, maar wel diverse soorten in de ijzerwarenwinkel. Met duidelijke informatie, afmetingen en gewichts- en prijsklasse. Ruime keuze en met behulp van filters op de website snel tot een goede keuze gekomen. Geen beter alternatief te vinden. En ook voldoende uitleg te vinden voor de montage, bijvoorbeeld : https://www.youtube.com/watch?v=zwME077C-b4.

Duidelijke info, eenvoudig navigeren op de website

Cees Kremer

Zeer vlot

Kenneth Rijkaard

Vriendelijke medewerkster gesproken aan de telefoon en geruststellende antwoorden geven met betrekking tot service. Top ????

Over Producten en gemotiveerde medewerkers om de juiste product aan mij te leveren.

Koen C

Ok behalve levertermijn die was echt ondermaats

degelijk gerief qua prijs ook ok

ronny vanhamel

Super !