ISBW

Vond het een leuke en leerzame opleiding. Veel handige tips die goed in de praktijk te brengen zijn.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...
ISBW

De docent bracht de training op een luchtige en speelse manier.

Reactie ISBW:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ralph

Juiste leerstof.
Enthousiaste leraar.
Fijne groep.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Ralph. Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de groep en docent. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!
Met vriendelijke...
ISBW

Prima trainingen met ervaren docenten uit de praktijk. Het schrijven van de moduleopdrachten was wel heel erg gericht op de theorie. Goed lesmaterieaal.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Martijn

Zie eerdere evaluaties die ik heb ingevuld.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Merijn

Leuke training, informeel en informatief.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Merijn! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Merijn! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
ISBW

Prima ervaringen. Met name door de hele goede docent.

Verder geen opmerkingen.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ilse

Ik heb heel veel kennis op kunnen doen in deze opleiding. Het heeft een bijdrage geleverd aan mijn ontwikkeling als manager.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Ilse. Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Leerzame training et vakbekwame docent. Goede locatie dicht bij OV.

Reactie ISBW:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!