ISBW

Zeer leuke, informatieve en leerzame cursus

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
ISBW

Mooie training om wat meer inzicht te krijgen in verandering

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Ester

Inspirerende lessen die de lesstof verduidelijken. De studielocaties zijn goed bereikbaar met prima voorzieningen.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen, Ester! Bedankt voor je beoordeling.

Larissa

Fijne docent die veel duidelijk kan vertellen.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Larissa. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Sober

Prima opleiding en docenten. een aanrader

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Prima opleiding met genoeg diepgang.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor het delen van je feedback.

Ilse

Het was een zinvolle, nuttige, intensieve, maar leuke opleiding. Veel besproken op de echte eigen situaties en deze kun je weer gebruiken. De docent was een superfijne vrouw, die meedacht en goed in... Het was een zinvolle, nuttige, intensieve, maar leuke opleiding. Veel besproken op de echte eigen situaties en deze kun je weer gebruiken. De docent was een superfijne vrouw, die meedacht en goed in de materie zat. Ik kan hier binnen mijn werk zeker meer mee!

Reactie ISBW:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Ilse! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jorg

Mijn leren doelen zijn tijdens de les in detail behandeld waardoor er een zeer goede zelfreflectie voor mij mogelijk was. Het resultaat is dat ik nu tijdens moeilijke overleggen zelfbewust ben van... Mijn leren doelen zijn tijdens de les in detail behandeld waardoor er een zeer goede zelfreflectie voor mij mogelijk was. Het resultaat is dat ik nu tijdens moeilijke overleggen zelfbewust ben van mijn emoties en deze nu juist als tool kan gebruiken tijdens gesprekken. Het resultaat is dat ik het doel van het gesprek beter weet te behalen.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen, Jorg! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
ISBW

Interessante leerstof wat op een goed niveau wordt aangeboden! Docenten zijn kundig en goed bereikbaar voor vragen.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.