Patrick

Prima basis training voor contractmanagement.

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Victor

Een goede training met een enthousiaste docent op een top locatie.
Het was 3 dagen fun!
Goede mix van hard- en soft skills

Ik ga hier zeker verder mee, en zal al het aangereikte...
Een goede training met een enthousiaste docent op een top locatie.
Het was 3 dagen fun!
Goede mix van hard- en soft skills

Ik ga hier zeker verder mee, en zal al het aangereikte materiaal veel gaan gebruiken.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Jacqueline

Ik ben erg enthousiast over de opleiding. Vond het fijn dat het een klein groepje was en de docent bracht het erg duidelijk. Hij luisterde naar ons. Konden ons verhaal vertellen en hij gaf zelf ook... Ik ben erg enthousiast over de opleiding. Vond het fijn dat het een klein groepje was en de docent bracht het erg duidelijk. Hij luisterde naar ons. Konden ons verhaal vertellen en hij gaf zelf ook praktijkvoorbeelden en ervaringen. Ik ben veel over mezelf te weten gekomen en heb het daarna gelijk in de praktijk kunnen brengen. Bij mij is een knop om gegaan. Mijn collega's konden het al aan mij merken en werden hierdoor zelf ook enhousiast. Opleiding is zeker aan te raden

Reactie ISBW:

Bedankt voor je review, Jacqueline. Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de groep en docent. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!
Met...

Reny

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Edwin

Bij de vraag "In hoeverre sluit de opleiding aan bij jouw beroepspraktijk?" heb ik niet de volledige 5 sterren gegeven omdat ik inmiddels een andere baan heb waarbij ik het certificaat niet meer... Bij de vraag "In hoeverre sluit de opleiding aan bij jouw beroepspraktijk?" heb ik niet de volledige 5 sterren gegeven omdat ik inmiddels een andere baan heb waarbij ik het certificaat niet meer nodig heb.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je beoordeling, Edwin! Dat kunnen we ons goed voorstellen en veel succes toegewenst in je nieuwe baan.

Antoon

Prima interactie met docent die theorie en praktijk goed met elkaar kon matchen

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Antoon! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Antoon! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Anne

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Anne! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
ISBW

Een hele fijne training, mooie tools meegekregen om in praktijk in te kunnen zetten!

Reactie ISBW:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
ISBW

Fantastische opleiding die goed aansluit bij de praktijk.

Reactie ISBW:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Marry

Duidelijk en interessante lesstof. Op een leuke uitnodigende manier door docent.

Reactie ISBW:

Wat fijn om te lezen, Marry! Bedankt voor het delen van je feedback.