Frederike

Prima opleiding, prettig dat je losse modules kunt volgen die samen een geheel volgen.
De administratieve afhandeling tgv wijziging in modules is echter ernstig verkeerd gegaan helaas (waardoor ik nog steeds obv de gegeven info onterecht ca 400€ meerkosten heb, ik ga er vanuit dat komende tijd nog gecorrigeerd wordt maar ontzettend vervelend dat dit nog niet goed is doorgekomen ondanks vele mails en telefoontjes.

Reactie ISBW:

Hoi Frederike, bedankt voor je review en we zijn blij om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Verder spijt het ons te lezen dat er onterecht teveel in rekening is gebracht. We... Hoi Frederike, bedankt voor je review en we zijn blij om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Verder spijt het ons te lezen dat er onterecht teveel in rekening is gebracht. We willen dit graag verder voor je uitzoeken en oplossen. Zou je ons via Social Media een bericht kunnen sturen?

Rafal

Super nice ! but too short ;)

Reactie ISBW:

Thank you for your feedback, Rafal! We are glad to read about your positive experiences with us.
Kind regards,

Patricia van

Leuke leerzame lessen goed om in de praktijk te gaan uitvoeren. Ook fijn om van andere te horen/ leren hoe zij het doen

Reactie ISBW:

Dat is erg fijn om te horen, Patricia! Bedankt voor je review en deelname.

Jessica

Boeiend een pakkend verhaal. Geen middagdip gehad.
Veel tips die ik zeker meeneem.
Locatie super en catering niets op aan te merken.

Reactie ISBW:

Dat is super om te lezen, Jessica! Bedankt voor je feedback.

Laura

Lesmateriaal en online leeromgeving erg duidelijk en compleet, goede docent die snel op vragen reageerde.

Reactie ISBW:

Wat goed te horen, Laura! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Karin

Ik vond het erg prettig dat mijn docent voor de opleiding begon, contact met mij opnam. Ook tijdens de module was hij beschikbaar voor vragen. In die periode is mijn schoonmoeder overleden, daardoor... Ik vond het erg prettig dat mijn docent voor de opleiding begon, contact met mij opnam. Ook tijdens de module was hij beschikbaar voor vragen. In die periode is mijn schoonmoeder overleden, daardoor liep ik wat achter voor wat betreft mijn huiswerkopdrachten. Ook hiervoor had hij aandacht en ik kon mijn opdrachten wat later inleveren.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het schrijven van je review. We zijn blij om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en dat de docent rekening kon houden met je privé situatie. Mocht je verder nog... Bedankt voor het schrijven van je review. We zijn blij om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en dat de docent rekening kon houden met je privé situatie. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Jan

Examinator gebruikt verdienmodel om je te laten zakken

Reactie ISBW:

Beste Jan, het spijt ons te lezen dat je er zo over denkt. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen met de examinator. Zou je je verhaal toe willen lichten en contact met ons op willen nemen via het... Beste Jan, het spijt ons te lezen dat je er zo over denkt. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen met de examinator. Zou je je verhaal toe willen lichten en contact met ons op willen nemen via het contactformulier op onze e-connect pagina? Ook kun je ons bereiken via één van onze social media kanalen. Onze studiebegeleiders kijken graag met je mee.
ISBW Opleidingen

Mark

Begeleider prima, examinator waardeloos

Reactie ISBW:

Beste Mark, het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de examinator. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan... Beste Mark, het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de examinator. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
ISBW Opleidingen

Het boek, de opdrachten en extra literatuur is interessant om te lezen.
Je wordt door de docent niet uitgedaagd, hij staat zeer ver van je af en neemt ook zelf geen initiatief.

De opleiding sluit goed aan bij de beroepspraktijk, maar;
De opleiding sluit goed aan bij de beroepspraktijk, maar;
- studiemateriaal is verouderd. Echt schandalig dat ik naar Youtube filmpjes uit 2004/2006/2007 moet kijken over presentatie- en projectmanagementtechnieken. Dat is 15 jaar oud!!
- Het studieboek is goed, maar de te lezen hoofdstukken en huiswerkopdrachten komen niet overeen met de hoofdstukken uit het boek. Heb je 3 hoofdstukken gelezen, gaat het helemaal niet over de stof die je nodig hebt voor de opdrachten.. Dit kost extra tijd.. Oftewel; bij herziene drukken van de lesmateriaal graag de instructies hierop uitlijnen.
- De reacties van de docent op de huiswerkopdrachten bestaat voor >90% uit gestandaardiseerde antwoorden, waardoor je moet gaan puzzelen welke opmerkingen voor jou relevant zijn. Aangezien dat de enige begeleiding is die je bij de online variant krijgt had ik daar hogere verwachtingen van.
- Opdrachtformulering lang niet altijd duidelijk.
- De studiebelasting is hoog door het grote aantal opdrachten.