ISBW

Jeffrey

Prima opleiding, 1/3 van de opleiding als zelfstudie gevolgd terwijl het een studie via virtual classroom betreft. Dit als tegenvallend ervaren

Helaas online. Mis de live interactie met studenten

Alex

De digitale leeromgeving is echt heel slecht met name de bijeenkomsten sluit niet aan om een cursus/opleiding te geven.
Daarnaast is het veelal theoretisch benaderd, ik mis de koppeling met de...
Daarnaast is het veelal theoretisch benaderd, ik mis de koppeling met de praktijk.
Ik weet zeker dat met een ander systeem/omgeving dit effectiever kan zijn. en Martin heeft zeker deze kennis in pacht.

Daan

Goede docent die zich flexibel opstelt naar de wensen van de cursisten. De cursus zelf bleek uiteindelijk echt vanuit perspectief van een zorgaanbieder te gaan. Leerzaam, maar niet helemaal... Goede docent die zich flexibel opstelt naar de wensen van de cursisten. De cursus zelf bleek uiteindelijk echt vanuit perspectief van een zorgaanbieder te gaan. Leerzaam, maar niet helemaal aansluitend voor mij (zorgverzekeringskant)

Moniek

De lesinhoud vond ik wat oppervlakkig. Veel herhalingen van wat al geweest was. Qua lesmateriaal was het 1 boek en een aantal links naar websites of artikelen. Vind ik persoonlijk jammer, omdat je... De lesinhoud vond ik wat oppervlakkig. Veel herhalingen van wat al geweest was. Qua lesmateriaal was het 1 boek en een aantal links naar websites of artikelen. Vind ik persoonlijk jammer, omdat je dan steeds moet zoeken bij welke les stond het ook alweer. Docent was wel oke, soms wat langdradig van stof.
Ik had gehoopt wat meer concreet iets te leren over hoe een procesverbeterings voorstel te schrijven. Wel geleerd over welke tools zijn er ed. Maar niet over hoe verwerk je het geheel tot een rapportage.

Nancy

Wel een duidelijk verschil per moduleopdracht in wat er van je verwacht wordt en hoe opdracht omschreven wordt.

Betul

Helaas i.v.m. corona moest het allemaal online wat natuurlijk begrijpelijk is. Dat zorgt ervoor dat je meer moet luisteren waardoor concentreren af en toe lastig kan zijn.. Maar leraar was top!... Helaas i.v.m. corona moest het allemaal online wat natuurlijk begrijpelijk is. Dat zorgt ervoor dat je meer moet luisteren waardoor concentreren af en toe lastig kan zijn.. Maar leraar was top! Goede uitleg gegeven, veel verteld over zijn eigen ervaring wat erg interessant was.

Marja

Ik volgde de opleiding online. Van de docent kreeg ik wel feedback, maar kort en bondig, zo kort en bondig dat ik vaak niet begreep waar ze op doelde. Ik heb twee keer telefonisch contact gezocht.... Ik volgde de opleiding online. Van de docent kreeg ik wel feedback, maar kort en bondig, zo kort en bondig dat ik vaak niet begreep waar ze op doelde. Ik heb twee keer telefonisch contact gezocht. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een cijfer waar ik niet blij van werd. Andere leerlingen vertelden mij dat ze bakken met feedback kregen van de docent, maar ik eigenlijk niet. De docent vond dat ik veel kennis had, en mijn huiswerk goed deed, en toch kreeg ik van de examinator een 6. Die had een opmerking over de samenhang van mijn eindopdracht. Deze opmerking maaktte duidelijk dat deze examinator niet goed heeft gelezen want de samenhang is benoemd. Ik zal het magere zesje heus verdiend hebben, misschien had meer begeleiding geholpen. Ik vond het huiswerk veel te simpel vergeleken met de eindopdracht. Omdat ik geen ervaring had met bronvermeldingen ben ik sowieso een punt verloren omdat ik een foutje had gemaakt, dit minpunt incasseer ik uiteraard. De samenvatting was 95% compleet en dat heeft me ook een punt gekost. Toch vind ik een zes erg jammer omdat ik wel alle verplichte onderdelen heb gebruikt, en zelfs meer. Nu is het halen van mijn post-hbo niet iets waar ik trots op kan zijn.