ISBW

Nancy

Wel een duidelijk verschil per moduleopdracht in wat er van je verwacht wordt en hoe opdracht omschreven wordt.

Betul

Helaas i.v.m. corona moest het allemaal online wat natuurlijk begrijpelijk is. Dat zorgt ervoor dat je meer moet luisteren waardoor concentreren af en toe lastig kan zijn.. Maar leraar was top!... Helaas i.v.m. corona moest het allemaal online wat natuurlijk begrijpelijk is. Dat zorgt ervoor dat je meer moet luisteren waardoor concentreren af en toe lastig kan zijn.. Maar leraar was top! Goede uitleg gegeven, veel verteld over zijn eigen ervaring wat erg interessant was.

Marja

Ik volgde de opleiding online. Van de docent kreeg ik wel feedback, maar kort en bondig, zo kort en bondig dat ik vaak niet begreep waar ze op doelde. Ik heb twee keer telefonisch contact gezocht.... Ik volgde de opleiding online. Van de docent kreeg ik wel feedback, maar kort en bondig, zo kort en bondig dat ik vaak niet begreep waar ze op doelde. Ik heb twee keer telefonisch contact gezocht. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een cijfer waar ik niet blij van werd. Andere leerlingen vertelden mij dat ze bakken met feedback kregen van de docent, maar ik eigenlijk niet. De docent vond dat ik veel kennis had, en mijn huiswerk goed deed, en toch kreeg ik van de examinator een 6. Die had een opmerking over de samenhang van mijn eindopdracht. Deze opmerking maaktte duidelijk dat deze examinator niet goed heeft gelezen want de samenhang is benoemd. Ik zal het magere zesje heus verdiend hebben, misschien had meer begeleiding geholpen. Ik vond het huiswerk veel te simpel vergeleken met de eindopdracht. Omdat ik geen ervaring had met bronvermeldingen ben ik sowieso een punt verloren omdat ik een foutje had gemaakt, dit minpunt incasseer ik uiteraard. De samenvatting was 95% compleet en dat heeft me ook een punt gekost. Toch vind ik een zes erg jammer omdat ik wel alle verplichte onderdelen heb gebruikt, en zelfs meer. Nu is het halen van mijn post-hbo niet iets waar ik trots op kan zijn.

Cher

Ik vond het een interessante opleiding. Het is wel aan te raden om eerst Bedrijfskunde te volgen en daarna pas Management & Organisatie. Het boek van Management en Organisatie is veel duidelijker en... Ik vond het een interessante opleiding. Het is wel aan te raden om eerst Bedrijfskunde te volgen en daarna pas Management & Organisatie. Het boek van Management en Organisatie is veel duidelijker en overzichtelijker. Leest/leert makkelijker. Docenten zijn duidelijk, aardig. Geven goede praktijkvoorbeelden. Beide locaties, virtual en klassikaal waren goed. Impact op werk is dat ik veel over het bedrijf waar ik werk heb geleerd.

Dennis

Voor mij was het doel om de algemene bagage weer op te frissen/uit te breiden en dit is goed gelukt. De docent vertelt adhv praktijkvoorbeelden wat ik zelf altijd als prettig ervaar. Daarnaast veel... Voor mij was het doel om de algemene bagage weer op te frissen/uit te breiden en dit is goed gelukt. De docent vertelt adhv praktijkvoorbeelden wat ik zelf altijd als prettig ervaar. Daarnaast veel bruikbare tips en tricks gekregen mbt onderhandelen. Kortom goede cursus waar ik in de praktijk wat mee kan. Mijn voorkeur gaat wel uit naar klassikaal omdat dan de interactie beter is, in de presentatie online is dat toch veel minder. Daarnaast waren sommige slides niet compleet (afbeeldingen die weg vielen).

Melanie

De docenten voor de module Personeel & Organisatie, en de module Coachingsvaardigheden was ik echt zeer tevreden mee. Deze docenten waren erg inspirerend en heel behulpzaam.
De docent voor...
De docent voor Recruitment en Talentmanagement ben ik minder over te spreken, ik vond deze docent erg stug en zeker niet zo inspirerend als de andere 2 docenten, deze module heb ik als laatste gedaan van mijn opleiding, indien ik deze module als eerste had gehad had ik niet gemotiveerd geweest om nog 2 modules te moeten doorlopen.
Het lesmateriaal zou veel eerder verstuurd mogen worden voor de voorbereiding van de 1e les, dit vond ik erg vervelend dat dit zo laat binnen kwam waardoor ik meteen in korte tijd zoveel door moest lezen om voor aanvang van de 1e les alles voorbereid te kunnen hebben. De reader voor de module Recruitment en Talentmanagement vond ik geen fijn "boek" gezien er geen duidelijke inhoudsopgave was, geen opeenvolgende paginanummering door het boek heen en achterin geen "woordenboek" waarmee je terug kan zoeken in het boek. Ik heb op 1 locatie les gehad en dat was in Utrecht, dat was een prima locatie, alles goed geregeld. Jullie eigen online leeromgeving (virtual classroom)vind ik niet zo prettig omdat je elkaar niet kan zien, hierdoor heb je 0 verbinding met je klasgenoten. De tijd die ik kwijt was voor de opleiding was in mijn geval veel meer dan aangegeven, maar dit is natuurlijk persoonlijk. De tijd voor het examen van Recruitment en Talentmanagement was echt te kort, dit hebben al mijn medestudenten zo ervaren en dit hebben wij ook aangegeven op het feedback formulier. Wat ik echt heel jammer vind is dat bij het informeren naar deze opleiding mij verteld werd dat dit een erkende HBO opleiding is, vandaag had ik echter een collega van jullie aan de telefoon welke mij vertelde dat dit geen erkend HBO diploma is, dit was echt voor mij echt een grote teleurstelling en dit zouden jullie naar mijns inziens beter moeten communiceren op jullie internetpagina.

De docent wist als een echte regisseur de aandacht en activiteit van de groep en het individu bij de virtuele zoom meeting te verdelen en ook boeiend te houden.