ISBW

Sylvia

De training heeft in zijn geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De reden voor de opleiding was dat ik meer kennis wilde vergaren voor het aansturen van mijn team. De inhoud van de opleiding was... De training heeft in zijn geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De reden voor de opleiding was dat ik meer kennis wilde vergaren voor het aansturen van mijn team. De inhoud van de opleiding was precies wat ik nodig had. Helaas door de coronacrisis was de manier van les geven niet optimaal maar desondanks is het mij goed gelukt om alle lessen bij te kunnen wonen. De docenten waren bekwaam en duidelijk in hun informatie overdracht.

Interessant. Had tevoren niet echt een probleem of leerdoel, waarmee ik aan de slag wilde. Maar met name dag twee bood me een aantal nieuwe inzichten over mezelf en over (mogelijke) manieren van... Interessant. Had tevoren niet echt een probleem of leerdoel, waarmee ik aan de slag wilde. Maar met name dag twee bood me een aantal nieuwe inzichten over mezelf en over (mogelijke) manieren van omgaan met bepaalde situaties.

Rayshree

De onderdelen van de examen mogen beter toegelicht worden. Staat er summier beschreven wat erin hoort, achteraf vraagt de beoordelaar punten wat niet in de beschrijving staat

Training en online platform waren van goede kwaliteit. Docent op afstand voorziet in extra documenten die relevant zijn. Opleiding sluit goed aan voor theoretische onderbouwing van... Training en online platform waren van goede kwaliteit. Docent op afstand voorziet in extra documenten die relevant zijn. Opleiding sluit goed aan voor theoretische onderbouwing van innovatiemanagement. Het zou nog interessant zijn om een module met praktisch toepasbare tips te volgen. Al met al een prima training.

Duidelijk en makkelijk te volgen opleiding die goed aansluit aan de praktijk. Elke module kan in overleg op een andere manier gevolgd worden. De online leeromgeving is goed toegankelijk en makkelijk... Duidelijk en makkelijk te volgen opleiding die goed aansluit aan de praktijk. Elke module kan in overleg op een andere manier gevolgd worden. De online leeromgeving is goed toegankelijk en makkelijk te gebruiken. Docenten wisselen van kwaliteit en hebben een andere manier van begeleiden, dit kan meer uniform.

Cinzia

Leuke docent die goed uitlegde met praktijkvoorbeelden. Fijne twee dagen gehad.

Henk

Het was veel stof in korte tijd. (2 lessen per bijeenkomst). Docent en lesmateriaal was oke. Locatie (Utrecht) was lekker centraal en goed te bereiken. Extra hulp was alleen tegen forse betaling te... Het was veel stof in korte tijd. (2 lessen per bijeenkomst). Docent en lesmateriaal was oke. Locatie (Utrecht) was lekker centraal en goed te bereiken. Extra hulp was alleen tegen forse betaling te krijgen. Er was geen goede afstemming tussen docent en ISBW over het verkrijgen van deze extra hulp. De opleiding heeft tot op heden nog niets opgeleverd en zit nog te wachten op een diploma.

Ik vond de opleiding nuttig en het is vooral fijn om nu ook naslagwerken te hebben.

Mike

De opleidingsduur en de informatie is zeer karig. Zeker wanneer de kosten rond de 2200 euro zijn voor, in mijn geval, anderhalve maand studeren. De kwaliteit is erg weinig wat je voor een Post HBO... De opleidingsduur en de informatie is zeer karig. Zeker wanneer de kosten rond de 2200 euro zijn voor, in mijn geval, anderhalve maand studeren. De kwaliteit is erg weinig wat je voor een Post HBO studie krijgt.

Paula

Het was fijn geweest dat ik toch online lessen had kunnen hebben. Dat heb ik wel gemist.
tijden module 3.
tijden module 3.
Ook zijn er klachten over de beoordeling van het examen. De docent vindt het goed en de beoordelaar niet. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling.